Favorittröjan på.

 

 

Nu sitter den gröna favorittröjan på minsann!

Längesen...


Kommentarer
Monrou's vintage blogg skriver:

SV: okej den var väldigt fin, även denna tröjan! :)

Den 2012-04-21 klockan 22:34:57
URL: http://monrous.blogg.se/
Sara skriver:

Hej Emelie!

Till halsbandet har jag berlock och allt annat som behövs. Du behöver bara hitta ett fotografi. Ska bli roligt att göra ett sådant här halsband till dig. Känns lite speciellt att göra sådana här smycken.

Så trevligt, ser fram emot att du kommer hit och fikar. Jag kom att tänka på en sak. Jag har nyligen fått mycket kläder av min mormor, kläder hon hade tiden omkring 60-talet. Det är mycket som är väldigt fint. Dock är det en del kläder som är en gnutta för smått för mig. Det skulle vara så roligt om hennes kläder kom till rätt person (istället för att säljas på en loppis bara). Och du är ju lite mindre än mig. Så när du kommer hit kan du titta på kläderna och se vad du vill ha och ta med dig hem allt det du tycker passar. Det är en del av kläderna som jag tycker känns ganska mycket "du" utifrån vad jag sett av kläder du visar här på bloggen.

Kram kram

Den 2012-04-23 klockan 08:02:21
URL: http://snovitsapple.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0