Födelsedagsklädsel.

 

 

 

 

Eller nja, egentligen är inte detta riktigt sant... För jag vaknade med så fruktansvärt ont i halsen och absolut ingen röst att gratta mig själv med. Något enstaka pip kan jag åstadkomma. Och så är huvudet geggamoja, öronen värker och det känns som om en lastbil kört över min stackars kropp.

 

Så nu sitter jag och dricker te och öppnar fina brev som jag fått i raggsockor och morgonrock. Snart tänkte jag i alla fall hasa mig ut i det fina vädret och gå till Röda Korset för att köpa någon present till mig själv, och hämta ut ett annat paket på posten.

 

Pip!


Kommentarer
Angeliqa skriver:

Åh, grattis på födelsedagen fina du!

Den 2012-03-07 klockan 12:26:16
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Karoline skriver:

grattis här med fina du, och krya på dig! man ska för fasiken inte behöva va sjuk på sin födelsedag!

Den 2012-03-07 klockan 17:07:31
URL: http://www.karolinesvintage.se
Emma skriver:

Grattis på födelsedagen! Jättefin outfit!

Den 2012-03-07 klockan 20:00:30
URL: http://www.smastadsflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0