Lite som Marilyn Monroe.

 

 

 

Nej, vem sjuttsingen kan vara det? Men oavsett, med eller utan stjärnglans, så köpte jag

denna fina klänning på Myrorna för snart ett år sedan. Och inte har den blivit använd ännu.

 

Jag väntar på ett extra festligt tillfälle att slå klackarna i taket. Och låta en vindpust fläkta

mina intima delar så jag får skyla mig likt alla tiders stora ikon.

 

 

(Gud, jag är trött och förkyld och vet inte alls vad jag svamlar om. Men åh, ni vet. När hon

står på golvbrunnen och det blåser in under kjolen så hon ler förföriskt och förhindrar total

katastrof. Så här alltså! Det var nämligen väldigt svårt att simulera detta i mitt vardagsrum.

Jag försökte något på sista bilden, men det blev sådär...Kunde använt hårfönen...

Nej, nu går jag och lägger mig godnatt!)

 

(Förlåt för lång parantes...)


Kommentarer
Maja-Stina skriver:

Strålande snygg! Precis sådär snygg ska man se ut en tisdag eller onsdag. Mitt-i-veckan-snygg.

Den 2012-03-14 klockan 12:17:16
URL: http://www.majastina.se
samovaren skriver:

wow, så himla vakker du er.

Den 2012-03-17 klockan 17:04:56
URL: http://samovaren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0