Alla mina kök.

Igår innan jag somnade låg jag och funderade över de kök man haft i sitt liv.

Jag tror jag gick från relativt pittoreskt till helt otroligt spartanskt för att till

slut hamna i mitt drömkök. Titta här!

 

 


Redmans road, London

 

 

Lampan i mitt kök i London var ju lite charmig i alla fall...

 

 

 

 

 

 

Och köksbordet ska man inte klaga på.

 

 

 

 

 

Och kaklet gillade jag faktiskt.

 

 

 

 

 

Och anslagstavlan med mr Redman bidrog till stämningen...

 

 

 

 

 

Sedan flyttade jag ju till kökstrivselns mecka med allt vad det innebar...

(Jag ska tillägga att detta var i en korridor...)

 

 

 

Sernandersväg, Uppsala

 

 

Fantastiska sopsortering. Här tänker vi på naturen gott folk!

 

 

 



 

Och så delade vi gärna med oss av våra kulinariska matlådor på diskbänken.

Helst skulle det ju stått en vecka eller två.

 

 

 

 

 

Alla skötte sin disk på ett exemplariskt vis.

 

 

 

 

Gott om utrymme för kulinariska utsvävningar!

 

 

 

 

Efter sex underbara månader i detta himmelska paradis så köpte jag min lägenhet.

 

 

 

Salagatan, Uppsala


 

 

 

 

 

 

Och jag tackar köksgudarna varje dag!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Nicole skriver:

Ditt nuvarande kök är så fint, gillar dom blåa inslagen och hyllorna, hyllor med köksgrejer är fint istället för att bara stuva undan det i skafferiet.

Den 2012-03-17 klockan 15:25:04
URL: http://leshes.blogspot.com
Angeliqa skriver:

Åh jag älskar verkligen ditt nuvarande kök. Det har så härliga färger och fina detaljer med köksprylar som står framme på hyllor!

Den 2012-03-17 klockan 15:57:43
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Ann skriver:

Älskar också ditt kök! Vi sa precis idag ja till en lägenhet med ett pastellgult 50-talskök. Kommer inreda med dig som inspiration!

Den 2012-03-17 klockan 21:29:18
URL: http://www.tidensmelodi.se
Lisa skriver:

ditt kök som du har nu är så fint!

Den 2012-03-17 klockan 21:50:07
URL: http://popflickan.blogg.se/
Angeliqa skriver:

Jag lånade bilden på din stringhylla och publicerade på min blogg. Givetvis med länk till dig. Hoppas det är okej, säg till annars!

Den 2012-03-19 klockan 20:51:23
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Emma - Husmor Emma skriver:

Så mysigt kök du har och så många fina grejer! Jag har bott i korridor i 3 veckor, det var tillräckligt! Man vill ju ha sitt eget att husera i och slippa se andras disk :)

Den 2012-03-21 klockan 08:58:41
URL: http://husmoremma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0