Jag är med i en podcast hurra!

 
Idag händer en väldigt rolig grej minsann. Nämligen att den som vill kan få höra min småländska dialekt babblandes i sitt öra! Jag har nämligen fått den stora äran att deltaga in Uppsalasfinest fantastiska podcast där Frida och Karen intervjuar folk som de anser gör den här stan till en bättre plats. En fantastiskt stor ära alltså. 
 
Vill ni lyssna på mig när jag pratar om lite loppis, sexistisk reklam, genus och min blogg så klicka på bilden ovan eller sök på "uppsalasfinest" på iTunes. 
 
 
 
 
Tack Frida och Karen!
 
 

Kommentarer
Daniella 🌙 skriver:

fast du är ju lite av en stolthet för uppsala :p

Den 2013-08-28 klockan 10:59:49
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Linn skriver:

Grymt! Kul att lyssna på dig, du uttrycker dig otroligt bra och tydligt, fler podcasts om genus och feminism!! :P

Den 2013-08-28 klockan 14:35:18
Kattrebell skriver:

Åh vad häftigt!:D Kram

Den 2013-08-28 klockan 18:15:07
URL: http://kattrebell.blogg.se
Linnéa skriver:

kul! jag tänkte bara smålyssna lite för att lyssna på hela senare när jag hade mer tid, men slutade med att jag fastnade helt! det var väldigt välformulerade och kloka svar och du har en behaglig radioröst tycker jag!

Svar: Vad fin du är! Tack! Kram
.

Den 2013-08-29 klockan 12:22:37
URL: http://linneahansson.blogg.se
Frida skriver:

Tusen tack till dig!
Jag är jätteglad att du ställde upp och tror och hoppas att dina kloka ord nu nått ut till ännu några fler, som verkligen, verkligen behöver höra just detta. Kram!

Den 2013-08-29 klockan 17:04:57
URL: http://fridasfinest.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0