Den korta frippen och en hisnande färd inuti mitt sexualorgan.

 
Här är mitt nya korta hår. Uppcurlat med värmespolar och tillrättalagt med hårnålar vid sidorna. Det är så jäkla skönt att ha två decimeter mindre hår att torka, borsta och locka. Man gör av med mindre shampoo och balsam också!
 
 
 
Hoppas ni haft en bra måndag! Jag har varit hos gynekologen och fått följa med på en hisnande resa inuti mitt sexualorgan. Från äggstock nummer ett till äggstock nummer två. Med stopp vid livmodern. Tydligen har jag rikligt med äggblåsor i högra äggstocken som läkaren för övrigt tyckte liknade en "ledsen upp- och nervänd kattunge" (?) enligt ultraljudet. Det var något så jävla bisarrt i att ligga där med benen i vädret och höra, någonstans därnere i höjd med sitt sköte, en mening om en ledsen kattunge uttalas. Jag skrattade nervöst och försiktigt så att inte ultraljudsstaven (!) skulle åka ut av spasmerna. Jaja. Trots kattungen såg allt bra ut och livmodern var tydligen av en exemplarisk särart. Han printade ut ett antal bilder från ultraljudsmaskinen och de liknande såklart exakt de där som folk får med sig hem när de upptäckt sin graviditet. Minus det lilla embryot i mitten. Det var nästan så jag höll på att fråga om jag fick behålla ett. En inuti-bild på min mutta. Det vore ju fantastiskt! Men jag tror de var till för ett mer medicinskt ändamål. Plus att jag inte vågade fråga. 
 
 
Jag ångrar det nu. Puss!
 
 

Kommentarer
Julia skriver:

Din blogg är så underbart härlig!

Svar: <3
.

Den 2013-12-02 klockan 19:13:44
URL: http://imjuliayouknow.blogg.se
Amanda skriver:

Försöker ni få barn? Roligt i såna fall.

Svar: Åh nej, inte än! :)
.

Den 2013-12-02 klockan 20:42:27
Fredrikapåvinden skriver:

Haha doktorer och sjukhusbesök alltså... Min lillebror hade länge en bild på sin tarm uppsatt på anslagstavlan när vi delade rum. Lite coolt faktiskt! I övrigt är din frisyr skitsnygg! Puss!

Den 2013-12-02 klockan 23:29:44
URL: http://fredrikapavinden.com
Isabella Lindquist skriver:

Åh va fin du blev i barret! Passade dig kanonbra ♥

Den 2013-12-02 klockan 23:55:54
URL: http://bellalindquist.blogg.se/
C skriver:

Om de massa äggblåsorna på en gång beror på PCO kan jag rekommendera en zonterapeut i Stockholm som hjälpt mig att få bättre ordning på det hela. Bättre än gulkroppshormon och annat elände! Grattis i övrigt till att ha inälvor som liknar kattungar. Det är säkert inte alla förunnat!

Den 2013-12-03 klockan 10:24:07
Johannas Retro skriver:

Du är så otroligt, jäkla fin hörrö!

Har också gjort sånt test! Inte direkt de roligaste, men skönt när de är över! Hopaps de blir bättre!

Den 2013-12-05 klockan 10:14:49
URL: http://johannasretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0