Gästbloggar på Barnebys!

 
Hej och hå alla gamla läsare och en del nya som kommit till! Jag vill bara hälsa er välkomna till min blogg och säga att jag är så jävla glad att ni läser. Väldigt. 
 
Idag finns en artikel skriven av mig på auktionssajten Barnebys.se. Jag skriver om hattar (ett fenomen jag egentligen inte har så bra koll på hehe) och om hattfesten på Vintagefabriken som ägde rum för några veckor sedan i MIdsommarkransen. Det finns säkerligen några riktiga hattefnattar (läs hattexperter) därute som har saker att invända till min lilla historiska hattexposé. Var då inte blyga utan hör av er till mig så jag får lära mig. Och rätta till. För att läsa gästbloggen kan ni trycka här eller på bilden ovan! 
 
 
 
 
En annan bra nyhet är att SJ tydligen har gratis internet på sina tåg från och med nu! Jag sitter i skrivande stund på väg ner till Småland och blidkar ut över ett grått landskap. Hurra! (För internet, inte den gråmulna julen) Hoppas ni får en fin torsdag! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Ida Nielsen skriver:

Nej men vad kul! :)

Den 2013-12-19 klockan 15:20:45
URL: http://hebreiska.blogg.se/
Caroline Åsgård skriver:

Du skriver otroligt bra, det ska du veta! :) Kram!

Svar: Finis! <3
.

Den 2013-12-19 klockan 21:37:12
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com
Angie skriver:

Vad kul för dig, ska gå in och läsa :)

Den 2013-12-20 klockan 02:17:40
URL: http://angiewik.webblogg.se
We Wear by Lowin' skriver:

Vill du vara först med hair tie-trenden i Sverige? Kolla då in min webshop: http://wewear.tictail.com!

- elastiska hårsnoddar av tygband
- sliter inte på håret
- snygga som accessoar
- flera färg och mönsterkombinationer

Louise Henning
#wewearbylowin

Den 2013-12-20 klockan 02:42:24
URL: http://wewear.tictail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0