Den vita magen som sticker fram mellan shortsen och blusen. Hej på dig!

 
Herregud vilken så enda in i bombens varm och härlig sommardag. Man kan ju tro att man befinner sig i tropikerna. Jag tänker gå ned på stan och äta glass trots att mitt huvud är alldeles efter-jobbet-dimmigt. Det tror jag min vita mage kommer att må bra av. Den som tittar fram mellan glipan av jeansshorten och blusen. Den har inte fått se många solstrålar denna sommar då jag lufsat omkring i baddräkt vareviga dag i törpet. Nu skapar den en så härlig kontrast till mina törpabruna ben. 
 
 
 
 
 
Jag vill önska eder en trevlig helg och må solen skina på era fina nunor. Det kommer att bli en helg i loppandets tecken för min del. Jag tänkte traska till Vaksala Torg imorgon och på söndag kanske det blir Ulva Kvarns bakluckeloppis. Där har jag aldrig varit. Någon som varit där? 
 

Kommentarer
Ida Nielsen skriver:

Lycka till med fyndandet!!

Svar: Tack Ida! :)
.

Den 2013-07-26 klockan 16:38:49
URL: http://hebreiska.blogg.se/
LoppisListan skriver:

Bakluckeloppisen på Ulva är superbra! På söndag skall vi dit och sälja :)

Svar: Jaha, vad roligt! Då ska jag hålla utkik! :)
.

Den 2013-07-26 klockan 17:43:12
URL: http://www.loppislistan.blogspot.se
Karro skriver:

Min favoritloppis! Ett annat tips är Frälsningsarmens loppis i Uppsala. De har den bara ibland, men man kan göra fina fynd!

Den 2013-07-27 klockan 00:00:14
Karro skriver:

Alltså bakluckeloppisen är min favorit :)

Den 2013-07-27 klockan 08:58:36
lisa skriver:

Men fining!

Den 2013-07-27 klockan 19:28:02
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0