När rumpan hänger ner i ett jävla hål.

 
Punkt nummer två på min lista över de sista törpainläggen var ju en dass-tur. Skithuset som varit det absolut sämsta med denna törpavistelse. Inte städat eller tömt vid vår ankomst. Med sommargästers skit sedan två år tillbaka i botten som en stelnad svart klump. Jag tänker alltså inte försöna detta lilla skrymsle med påståenden som att det var så härligt att sitta och morgonbajsa med den susande skogen utanför och fågelkvitter i örat. Det var INTE mysigt. Det var "åh, nej jag måste göra nummer två" och spring spring spring och en snabb bajs och tillbaka. Hade man tur flög ett bevingat väsen upp ur hålet när man lyfte på sitsen. Fy fan. Men i alla fall, nu börjar turen. 
 
 
 
 
 
Med stugan i ryggen spatserar man upp för denna stig. Ja, eller springande otroligt nödig då. Med fruktan i blick. 
 
 
 
 
 
I samma hus som ett förråd där jag hittade en massa najs prylar under min sakletareskapad. 
 
 
 
 
 
 
På andra sidan finns dasse med s:et på sne. 
 
 
 
 
 
Hallå! (Usch, den här bilden är lite obehaglig)
 
 
 
 
 
 
Ja, här är alltså själva toalettdonet. 
 
 
 
 
 
Och den här sitter väl ovanför att man ska känna sig trygg. När rumpan hänger ner i ett jävla hål och det enda man kan tänka på är att det där monstret som susade upp häromkvällen ska borra sig upp i analen och lägga ägg i ens organ. Otroligt obehagligt. 
 
 
 
 
 
Ja och här är ett igengrott fönster med spindelväv. Så att man kan sitta och fantisera om vart det där bevingade djurets normala habitat egentligen är någonstans. Och tänka bajsa fort fort fort nu för fasen! 
 
 
 
 
 
Förlåt för min negativitet. Usch vad trist jag är. Men jag vill verkligen inte försköna något som faktiskt varit väldigt äckligt. Nu längtar jag något otroligt till att jag får gå på vanligt toalett igen. Och jag ska uppskatta varenda spolning. 
 
 

Kommentarer
josefin skriver:

hahaha, jag skrattade gott åt detta inlägg!

Den 2013-07-21 klockan 10:46:00
Ida Nielsen skriver:

uuuuuuuuuhhhhhh stelnad svart klump..... :(

Den 2013-07-21 klockan 11:01:10
URL: http://hebreiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0