Ärade mensköppssuktare!

 
Ärade mensköppssuktare! Nu är det bara sex timmar kvar till min tävling är slutt. Alltså klockan 17.00. Nu är jag ingen paragrafryttare så skulle någon deltaga några minuter senare så gör det såklart ingenting. I skrivande stund är ni 45 tävlande och det är ju så spännande så att man nästan trillar av pinn. (Usch när jag skriver sånt måste jag alltid knacka i skrivbordet och så får jag en mindre ångestattack. Varför skriver man så då?!) 
 
 
 
Och kölla vad jag har suttit och pysslat ihop till the winners. (Jag önskar att alla kunde vinna en, lövar.) Egenpysslade kuvert och grattiskort. Puss till er och har ni inte deltagit ännu och vill så hittar ni tävlingen här!

Kommentarer
Alexandra / Lexii skriver:

Hej! Rolig blogg du har! :) Lite av en energikick att titta in här då och då. Jag antar att du bor i Uppsala utifrån din inlägg om Myrornas osv, men var kommer du ifrån? :) Nyfiken i en strut! Kram

Svar: Vad fin du är! Tack! Jag är från Växjö från början faktiskt. Småländsk. Men kommer aldrig mer flytta neråt landet utan mitt hjärta finns runt Uppsala och Stockholm. Kram till dig! (och jag tycker man SKA vara nyfiken!)
.

Den 2013-06-06 klockan 12:38:04
URL: http://unitedtears.blogg.se/
Kornelia skriver:

Tjena Mors! Jag är en annan smålänning som nyss kommit tillbaka hem. Det är fint. Jobbar i hemtjänsten, hänger med tanter och farbröder och bakar kringlor. Helt ok! Annars så planerar jag en tågresa till Indien i höst och så åker jag till Mexiko efteråt är det tänkt. Och sen.. ja, jag uppskattar verkligen bra länkar och texter om feminism som du ofta bjuder på! Det är snällt. You go girl! Tack och tack!

Svar: Åh tack! Kram till dig!
.

Den 2013-06-06 klockan 13:46:25
Longevity - en blogg om hälsa skriver:

Vad fina ihoppysslingar :-) Spänningen är olidlig!

Den 2013-06-06 klockan 14:02:52
URL: http://madelein.se/
Maria Östling skriver:

Jo förstår du det jag har på hjärtat är detta: Du är helt fantastisk. Du är så intelligent, så rolig, så vacker, så redig, så stilig, så god, så himla himla bra. Bästa inspirationen!

Svar: Jag får tårar i ögonen. Fy fan vad glad jag blir. Tack! Och världens största kram!
.

Den 2013-06-06 klockan 15:14:04
Rebecca skriver:

Hej! En tvättäkta mensköpp är ju nåt jag länge fantiserat lite om att införskaffa, om inte annat för att tampongpaketen är så fula där de står i badrumsskåpet och när man letar efter ett läppstift i handväskan så nog fasen är det en liten tampong som ligger där och lurar. Fast om det är tampongen du letar efter, då kan du vara helt säker på att den flytt sin kos och det istället är läppstiftet du får tag i!
Så en mensköpp som man har med sig i ur och skur, det vore fint det!

Den 2013-06-06 klockan 18:45:01
URL: http://blog.rebelform.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0