Den fabulösa brallans åtta kriterier.

 
Jag hittade ett par fabulösa brallor på Presenta igår. För att uppnå kriteriet fabulösa så ska ett par bralls ha:
 
1) hög midja så att man slipper sitta och hyperventilera och samtidigt liksom suga in överflödigt bukfett
2) ha en hög midja som har ett LAGOM omfång så att man slipper sitta och liksom suga in befintliga revben
3) ha plats för röven
4) ha plats för låren
5) inneha en lagom längd efter önskemål
6) VARA SKÖNA
7) ha en snögg färg
8) andas 
 
 
Aha! Mina nya pantalonger passar in på alla dessa 8 krav. Alltså. FABULÖSA. 

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa skriver:

Härligt när man hittar det man vill ha :-)

Den 2013-06-01 klockan 07:34:34
URL: http://madelein.se/
quivivraverra skriver:

Precis! vi har exakt samma byxsmak.

Den 2013-06-01 klockan 09:37:08
Miranda skriver:

Vart hittar man den fabulösa svarta tröjan? Helt amazing!!!!!

Svar: Vet du vad? Jag skäms from the bottom of my heart och antagligen borde det vara straffbart med tanke på mitt aa-inlägg. Men det är en gammal svart body från aa som jag fick när jag jobbade där. Nu har jag klippt av dig och använder den som tröja. Detta för att den är så snygg i ryggen. Jaja... har man ett plagg i garderoben sedan innan så ska det ju användas... Kram!
.

Den 2013-06-01 klockan 12:29:52
URL: http://armandarockstrom.blogg.se
Frida skriver:

Köpte i förrgår ett par fantastiska byxor för 3 €. Kommer att leva på det/i dem länge.

Svar: Åh fan vad nice! Byxkram!
.

Den 2013-06-01 klockan 14:07:03
URL: http://franfrida.blogg.se/
Anna skriver:

Helt enig med dig där! Harbara tagit några för många byxor av rakt motsatt slag innan insikten kom: Det är nog inte så att jag inte passar mina byxor, det är de som inte passar mig!

Vill för övrigt tacka för fantastisk läsning, älskar din blogg!

Svar: Yes! Bra tänk! :) kram
.

Den 2013-06-01 klockan 14:31:08
SARA skriver:

Alltså. Jag älskar sina outfits bilder. Alltid så himla goa! Alla andra bloggare gör sig till och ska se så jävla prefekta ut. Du bara är du. Och visar upp kläderna. Jag blir så glad varje gång!

Svar: FAN vad fin du är! Vad glad jag blev av just denna kommentar. Jag är medveten om problematiken med "outfitbilder" och jag försöker, även ifall det är svårt, att göra något annat än det perfekta. Tack!
.

Den 2013-06-19 klockan 14:42:46
URL: http://calmdowndearet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0