Hysteriskt blå.

 
http://picasion.com/i/1Ud7U/

 
 
Eftersom mina röda ballerina skor luktade umpa lumpa, så spatserade jag till H&M och köpte ett par nya. Och istället för röda fick det blir ett par hysteriskt blå. För även ifall de är plattaste platta och fötterna inte mår riktigt bra i dem. Så är det ett måste med ett par ballerina varje sommar. Dessa blir dina för endast 99 kronor. Amazing. 
 
 
 
Tack för alla fina kommentarer och lovord på den nya designen! Jag fick ju hissmusik till och med. (hehe) 

Kommentarer
lydia skriver:

Hej Jag älskar din blogg men jag älskar inte att du handlar på H&M. Det känns inte soft att handla på ett ställe där kvinnorna som sitter och syr kläderna inte får betalt. Slaveri känns ganska passé liksom, tycker du inte? Bojkotta H&M.
Kolla in min blogg, den är fin och du kanske kommer gilla den. Kärlek!

Svar: Du har rätt. Jag har försökt trappa ner på H&M:andet och det är ju positivt. Bra att du tog upp detta och kram!
.

Den 2013-06-10 klockan 15:50:26
URL: http://clublions.tumblr.com/
Ida Nielsen skriver:

Ja inget H&M! Det är SVÅRT att sluta, men det går! Heja heja! Kollade Kalla fakta som gick i höstas om H&M och blev så arg, har sen dess endast köpt ett par solglasögon på H&M. Och var rädd om fossingarna dina :)

Svar: Jag vet, usch, jag måste dock säga att jag dragit ner som bara den. och det är alltid en början. Kram!
.

Den 2013-06-10 klockan 17:57:46
URL: http://hebreiska.blogg.se/
ahmenduvet skriver:

Alltså, HAHA, jag läste precis en massa svetthistorier i kommentarsfältet hos HanaPee, såklart en massa om fotsvett. Dööör så roligt det var! Och uppfriskande att läsa om fler svettisar. Vi kan ju bilda klubb! Jag är ganska illa tvungen att köpa några stycken ballerinor och sandaler inför varje sommar eftersom de blir sunkiga så snabbt. Ibland går det att åtgärda, men det är svårt! Kram pårej och fossingarna!

Svar: Ja, alltså ballerinas och sommarskor i övrigt, de är inte långlivade. Jag svettas som fasen om fötterna. Ett par nya skor blir förstörda på bara några månader... hehe. Puss!
.

Den 2013-06-10 klockan 21:49:00
URL: http://ahmenduvet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0