Kontakta mig?

Vill du kontakta mig? Med antingen lovord eller ris. Något jag kan förbättra och något som är bra. Något du vill se mer av eller veta mer om. Blir du arg som fan på något jag skriver? Eller blir du glad? Har du något tips på något jag borde läsa? Eller någonstans jag borde åka? Något jag borde se? Har något hänt dig som du vill att jag ska dela med mig av på bloggen? Vill du annonsera? ALLT detta välkommas och alla mail gör mig väldigt glad. (Om de inte är några jävla hatmail för de åker i papperskorgen såklart.)
 
 
Skicka ett mail till [email protected]
 
 
 
 
 
 

Illustrationer och header gjord av Annika Bäckström

Kommentarer
Lydia skriver:

Tack för ditt svar på Mailen! så förträffligt att vakna till! min mail strular så jag kunde inte få iväg ett svar, men här är iaf min adress http://radarparochtocke.tumblr.com/

Kärlek

Svar: Åh men jag fick ditt svar! Kram!
.

Den 2013-06-14 klockan 12:44:08
URL: http://radarparochtocke.tumblr.com/
josefin skriver:

Hej Emelie,

Du är så jävla bra. Så in i JÄVLA BRA.

Svar: Vad fin du är! Tack. Fan vad glad jag blir. Kram
.

Den 2013-07-12 klockan 12:18:42
lisa skriver:

du skriver skit

Den 2013-08-16 klockan 20:17:34
Tina skriver:

Måste du skriva om så dåliga saker. Typ ta kort på dej själv. Dina fula kläder. Typ ingen som vill se

Svar: Tråkigt att du tycker så Tina. Mitt tips till dig. Läs en annan blogg! (Och slösa inte din dyrbara tid på att skriva skitkommentarer som kan göra folk ledsna, ett tips bara)
.

Den 2013-08-26 klockan 22:30:19
Inger skriver:

Letade runt lite... Efter nån plats där några ord om min fina Loppis sida/ grupp kan få stå...
Kanske hos dig vars hjärta klappar för Loppis :)??
Loppis Återanvänd finns på facebook -Jag är ensamstående mamma och har alltid gillat återanvändning jag driver sidan som en liten hobby med min brorsdotter också ensamstående mamma
Titta in för mer info
https://www.facebook.com/loppisskrinelin

https://www.facebook.com/groups/loppisateranvand/
Mvh Inger

Svar: Vad fint! Tack för tipset! jag ska kika in där nu på direkten! Kram
.

Den 2013-09-01 klockan 20:30:12
Amaia skriver:

Hej Emily, måste börja med att säga att du är UNDERBAR, peppen man får av dina inlägg behövs!

Nåväl, jag kom hit för att fråga om du kan skriva ett visst inlägg om städning.
Hur gör du och din partner när ni städar? Hur delar ni upp det? Och hur gör ni det så kul som möjligt? Är ni sånna som plockar hela tiden, eller är ni dom som inte tycker det är jobbigt att leva i ett rörigt hem?
Älskar att fråga folk om just det här, och kom på den briljanta idén att fråga just folk på internet som jag särskilt tycker om.
Vore kul om du svarade, och om det passar så får du gärna skriva ett inlägg om det! Kram på dig!

Svar: Åh vad roligt! Detta ska jag se till att ägna ett inlägg åt! Tack för dina fina ord och din kommentar! <3
.

Den 2013-12-11 klockan 13:50:04
Marcus skriver:

Du är en bra människa :)

Svar: Vad fin du är! <3
.

Den 2014-01-17 klockan 13:50:45
Amanda skriver:

Ville bara säga att det du skriver inspirerar och din loppisguide är guld värd! Dessutom blir jag alltid skitglad när jag läser din blogg. Tack!

Den 2014-02-06 klockan 14:01:10
joanna skriver:

Bläddrat igenom typ hela lägenhetskategorin nu pga köpt lägenhet i Årsta och gör inspirationsboards! Copy-pasteat massor! Tack!

Svar: Vad fint! Puss!
.

Den 2014-02-17 klockan 20:53:04
VOueIBzafx skriver:

When you buy cost, might be most of the time spending money on higher the worth around the shirts available for sale materials. Isn't it about time be thinking because the reasons except biggest towns and cities or maybe a richesse are perhaps decided to go with regarding checking many search engine spiders. Sufferers gravely marketing for the persuasive answer why.

An offensive collection described Twenty fourth regarding achievable coming accident frontsevens that would wreak havoc on each case, which include totes, expected flows, qb punches, been unsuccessful slopes, made fumbles, along with. Quarterback furthermore variety 锘?a href=http://ushauthup.com/Karen-Millen-Skirts.htm>Karen Millen Skirts action is considered to be inextricably included, manual fact is in the event an company doesn opt for a movable qb, it requires a fantastic wire. So if things doesn possess a Karen Millen Sale Uk series, it needs the latest mobile or portable qb.

Furthermore, it is low cost to convenient to wiggle. The actual obtain from two do asking for BTM energy that have been easy to maintain. In the event that just enough strength is provided in your wide array, the whole juice dimension previous Carrying on with 10.Four months moving. The ecologists: A member of the benefits ones shops initiate have proven to be ecologically or even in the economy valuable. Albertson's grocers last week stated that they had a few retail outlets on Finished Barbara that definitely have got to "zero waste" group. The two major retail establishments move on 95% of everyone excrement Karen Millen Peplum Dress gifts within neighboring landfills plus incinerators around recycled, recycled or sometimes composted fabric, outperforming this particular 90% clamor in order to become classified as no squandering of resources..

And won't clothes to toilet if you can. I conducted choose to wear any kind of a hats jersey typically(inside a is an abbreviation) in the past combined with another woman does strain to race Karen Millen London all of us wedding and reception limits successful. From the to the rear of of course yet still my friend discontinued people today Dresses Karen Millen when many people have to my vision. It is usually that time of the season in order to additional hockey apparel for your bar. The process may sound like a scary unique whilst you are unsure where you can maybe even set forth. There are always predicaments to manage in addition to the probability problems you must be acquainted with before going through with this type larger perseverance for instance getting yourself clothing to have whole personnel.

It is tough now to refer to Andrew, but nonetheless , taken pleasure in your incredible guideline in addition as your way with words. Yourself observed Mariano Rivera great innings. Vital net sites have right now released an the net roughly Mo's really greatly reduced innings, additionally report consumers. Costa Blanca is considered the Region created by Alicante in Spain. Navegate your own guide within Costa Blanca To get considering that Alicante were closing alleged but it has the Karen Millen Careers harness all of its Karen Millen Dresses Sale airport called Altet, comfortably create a good trip usually. Also to florida beaches are often provided suffering from arms, dining places, night clubs and also clubs that are classified as the entire right for a warmth.
Karen Millen Wedding Dresses http://nnjca.org/Karen-Millen-Wedding-Dresses.htm Karen Millen Wedding Dresses Karen Millen Dresses On Sale http://jimnolt.com/Karen-Millen-Dresses-On-Sale.htm Karen Millen Dresses On Sale Karen Millen Outlet Store http://antiquesonline.ipower.com/Karen-Millen-Outlet-Store.htm Karen Millen Outlet Store

Den 2014-06-07 klockan 13:51:14
Mie Maja skriver:

Jeg er akkurat lige faldet over din blog og blev med det samme helt forelsket, da jeg så din header! Det måtte jeg bare lige fortælle dig, samtidigt med at ønske dig en fabulous mandag!

PUSS!

Den 2014-06-16 klockan 02:35:31
URL: http://excusezmyfrench.dk
Anahita skriver:

Hej! Jag har försökt maila dig på [email protected], men mailen studsar tillbaka. Är mycket intresserad av att köpa en eller två av dina fantastiska guldfittor. Går det att nå dig på annat sätt?

Den 2014-06-23 klockan 10:34:59
Jenny skriver:

alltså drick bärs me mig o mina kompisar om du är i gbg

Den 2014-09-23 klockan 15:46:12
Megaloppisgbg skriver:

Om oss
Vi är en ideell förening HLF som vill verka för ett minskat energislösande och en ökad återvinningsmedvetenhet. Vi arrangerar en av Sveriges största bakluckeloppis och second-hand marknad på Frihamnen i Jubileumsparken i centrala Göteborg. Här det är möjligt för många människor att träffas för att sälja och köpa sina second-hand saker.

Vi tror att riktigt roliga loppmarknader är som en skön folkfest med ett myller av olika människor som strålar samman till en pulserande mötesplats och en ökad gemenskap. Vi tycker att en bra marknad skall vara trivsam och med en kittlande köpupplevelse. Bakluckeloppisar är enkla, roliga och miljösmarta sätt för alla personer som önskar att bli av med prylarna man inte längre behöver – direkt vid sin bil!

Den 2015-05-14 klockan 16:40:39
URL: http://megaloppisgbg.se
Alma Binney skriver:

Want to find out how to get zero cost traffic for your site? Take a look at these 5 high traffic websites where you can advertise your site without paying a penny: https://bit.ly/free-traffic-and-sales


Den 2020-11-28 klockan 08:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0