I just want to give you all the flowers in the wööörld.

 
Jag vill bara säga tack tack tack tack för all fin respons på mitt förra inlägg. Vad fina ni är
allihopa. I just want to give you all the flowers in the wöörld! 
 
Fortsätt nu att sprida era erfarenheter om att jobba inom olika företag där man upplever 
orättvisor, diskriminering och andra helt galna saker. Man måste liksom prata om det. 
Jag minns att det var flera på mitt jobb på American Apparel som sa att de skulle gå 
till pressen med det som inträffade när flera sparkades på grund av sitt utseende. Men 
det hände aldrig. Och jag gjorde det inte heller. 
 
Så fortsätt fortsätt fortsätt. Det tänker jag göra. Men tills nästa tanke dyker upp så
blir det loppis här på blogga. 
 
Puss!

Kommentarer
Anna Lundh skriver:

Emelie! Vad sjukt, jag kom in pa din sida av en slump for nagon pa min twitter lankade ditt American Apparel inlagg! Sa tittade jag runt lite pa din blogg och tyckte den var fin och sedan tankte att vanta lite den har tjejen ser ju lite bekant ut... Sedan klickade det! Hoppas allt ar bra med dig, tycker som sagt om din blogg! :) Kram Anna (fran mellanstadiet om du inte kanner igen mitt efternamn ;))

Svar: Hej Anna! Oj, shit alabama! Jag trodde väl aldrig att folk skulle börja dela och ha sig. Vad roligt! Tack för dina fina ord. Du är välkommen att titta in här när du vill! Roligt! Hoppas allt är bra! Kram!

Och jag kände igen ditt efternamn!
.

Den 2013-03-20 klockan 15:33:29
URL: http://cartoonheart.tumblr.com
Vicky skriver:

men vad i helvete. aa låter ju som HELL. hade ingen aning om detta (har dock höjt på ögonbrynen åt typ alla deras reklamer). bra skrivet och fortsätt SPRID.

Den 2013-03-21 klockan 07:45:04
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0