Klänningsfredag.

 
Fredag! Hurra! Först och främst hurra för helgen. Hurra för att jag ska baka bröd tills ikväll. Hurra för fotbollsmatch med vänner i vår otroligt pyttelilla soffa. Och så hurra för att det nu finns tre nya klänningar i min bloppis! Alla tre med viss blomsterkaraktär skulle jag säga. De små bruna och röda i klänning nummer ett. De blå, röda och gula i klänning nummer två. Och så de för ögat nästan osynliga blombladen i klänning nummer tre. 
 
Gå gärna in och buda så lovar jag att omsorgsfullt slå in ett litet färgglatt paket på posten till er! Lövar!
 
 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL KLÄNNING NUMMER ETT.
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL KLÄNNING NUMMER TVÅ. 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL KLÄNNING NUMMER TRE. 
 
 
 
Ha en bra kväll!
 
 

Kommentarer
karoline skriver:

och HURRA att du är tillbaka på banan! <3 <3 <3 <3

Den 2013-11-18 klockan 17:20:39
URL: http://www.karolinesvintage.se
YoXx skriver:

Hej fina du!
OM ingen köper den första klänningen så vill jag ha den. jag är nämligen för liten för att buda på tradera... men vill så gärna ha den klänningen..

Hoppas ingen köper den :)

Kram från YoXx

Svar: Hej fina du! Om du vill köpa den så får du göra det! 100 kronor inkl frakt tänker jag mig! Maila till [email protected] så tar jag bort den! Mvh, Emelie
.

Den 2013-11-19 klockan 21:55:36
URL: http://liggeristicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0