Min NYA kökshörna.

 
Ibland är det skönt med förändring. Vad som helst. Bara något förändras. En sådan liten förändring kan vara att flytta på matbordet i köket. Från ena väggen till den andra. Från fönstret till väggen under stringhyllan.
 
Det blev lite trångt och nu hänger den bruna taklampan i ett tomt luftrum i perfekt läge för en krock med pannan. Ungefär varje gång man ska upp och hämta något från det trånga utrymmet mellan bordskivan och väggen. 
 
 
 
Men det gör inget. För jag älskar min nya kökshörna. NYA. 
 
 

Kommentarer
frida skriver:

så himla fint!! frits friska fisk <3

Den 2013-10-07 klockan 18:25:29
URL: http://stummaord.blogg.se
Caroline skriver:

Så fint du har det! Fastnade ju för den förtjusande köksvågen i stringhyllan. Har velat köpa en sådan länge men frågan är bara, kommer jag använda den? Antagligen inte men dom är ju så fina!

Den 2013-10-07 klockan 18:47:12
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com
lisa skriver:

finfint åh!

Den 2013-10-07 klockan 19:24:25
URL: http://popflickan.blogg.se
Belinda Breed skriver:

jättefint!

Den 2013-10-08 klockan 17:21:05
URL: http://belindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0