Några försiktiga vindpustar av cyberkärlek.

 
 
Jag tänkte att jag sakta men säkert skulle försöka väcka liv i den här bloggen igen. Blåsa några försiktiga vindpustar av cyberkärlek på tangenterna och hoppas att de formar sig till ord och meningar. Det kanske går. Hoppas det. 
 
Här är några bilder från i somras på min solbrända nuna och blomsterhattbeklädda huvudknopp. Bilderna är tagna av fotografen Lisbeth Spörndly och är väldigt fina tycker jag. Hatten är köpt på Etsy och kläderna är secondhand. 
 
 
Puss!
 
 

Kommentarer
Rebecca skriver:

Välkommen tillbaka till bloggvärlden raring! <3

Svar: Vad fin du är, tack! <3
.

Den 2013-10-28 klockan 15:26:51
URL: http://hallonsemla.se
Ida Nielsen skriver:

hej igen! :)

Svar: Tack fina du!
.

Den 2013-10-28 klockan 15:32:13
URL: http://hebreiska.blogg.se/
Charlotta Sofia springer o trimmar skriver:

Välkommen tillbaka! Du har varit saknad!

Men det blir så där ibland, livet tar kanske över eller så blir det lite tomt på inspiration av ingen anledning alls. Jag tänker i alla fall läsa troget här om du så bara bloggade en gång per år:-)
Du är så bra!

Den 2013-10-28 klockan 16:03:50
URL: http://charlottasofiaspringer.wordpress.com
Malin skriver:

Välkommen tillbaka!
Du fyller ett tomrum i min bloggapp, oavsett om du skriver varje dag, vecka eller månad. Det du skriver är värt att vänta på och livet måste gå före!

Den 2013-10-28 klockan 18:00:48
Lisa skriver:

Jaaaaaaaaaaaaa!!!

Den 2013-10-28 klockan 18:09:29
Emma skriver:

Heja!!! :D

Den 2013-10-28 klockan 19:32:01
Beatrice skriver:

Vad underbart att få höra av dig igen. Du har varit saknad!! ^_^

Den 2013-10-28 klockan 19:50:53
fanny darling skriver:

åh emelie! blir så glad jag vill dansa av det här inlägget. och du är så himla söt, blir helt kär ju.

Den 2013-10-28 klockan 22:28:47
URL: http://fannydarling.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0