Monica Z.

 
Men guuuuuuuuuuuuuuuu vad alla tjatar om den nya filmen om Monica Zetterlund. Yepp, så äre. Så nu ska även jag göra det. Ikväll ska jag nämligen traska iväg till Royal och fisa ner mig i en skön biostol, proppa käften full av popcorn och slurpa coca-cola tills mina sockervärden blir ohälsosamt höga.Jag har nämligen sett fram emot denna film sedan jag hörde att den spelades in. Både därför att jag alltid sett Monica som en stilikon, älskar hennes musik och för att jag vurmar för 50- och 60-talet. Kläderna i denna film kommer alltså förmodligen få mig att glömma bort både popcorn och cola.
 
 
 
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Jossan skriver:

Den var jättebra! :3

Den 2013-09-13 klockan 19:32:37
URL: http://lionmosquito.blogg.se/
Fröken Kärolajna skriver:

Åh, den ska jag försöka att se imorgon! Har höga förväntningar. Och Sverrir, han är ju så snygg!

Den 2013-09-13 klockan 21:03:27
URL: http://karolinahansson.blogspot.com
Emma skriver:

Läser sin blogg och ville bara dela med mig av en hemsk men läsvärd artikel. http://www.lakartidningen.se/Aktuellt/Nyheter/2013/08/Tva-miljoner-valdtagna-i-krigets-Kongo/#.UgKVe78BDBQ.facebook

Den 2013-09-14 klockan 13:38:56
linnea skriver:

Såg den ikväll, den var fantastisk, kläderna är så.jävla.bra. Ville ha varenda jävla plagg!

Den 2013-09-18 klockan 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0