Fyra bilder på MIG SJÄLV från Femdefenders-galan.

 
Lördagen var HELT fantastisk. En av de bästa kvällarna på länge. Det var en sån fantastiskt fin stämning överallt och alla var glada och peppiga. Artisterna var så jävla bra. Talarna var så jävla bra. Musiken var så jävla bra. Allt var så JÄVLA bra. 
 
Extra mycket kärlek till alla finisar som kom fram till mig och var fina och gav mig komplimanger för min konferencier-insats. Det behövs liksom. Och jag blir så himla glad. Det var fint när gänget längs fram hjälpte mig med belysningen när den inte fungerade (lös på mig med sina mobillampor, se bild ett) och var peppiga när jag var tvungen att improvisera i typ tio minuter och körde något slags stream of consciousness. Förlåt för det, så här i efterhand. 
 
Riktigt bra ordnat av Kvinna till Kvinna. Den bästa organisationen. (För fler bilder från hela kvällen rekomenderar jag er att besöka Kvinna till Kvinnas facebooksida där jag misstänker att de kommer att dyka upp inom kort. Jag lyckades inte ta några.)
 
 
 
 
 
 
Puss och kram och tack och pepp och kärlek!
 
 

Kommentarer
yasmine mamma till dennis skriver:

fina bilder
ha en fin måndag
kraam

Den 2014-12-01 klockan 16:38:53
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
claes-göran olofsson skriver:

hej, jag tror jag känner dig..känner du igen mig?, sök på "CLAES-GÖRAN OLOFSSON" på goggle så får du alla mina kontaktuppgifter, mitt namn är inte så vanligt

Den 2014-12-01 klockan 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0