Fitta på burk och danshumör en måndag.

 
Hej mina fina! Hoppas ni mår bra och har en fin lördag. Jag sitter inne vid mitt skrivbord med väldigt ont i halsen och dricker te med soyamjölk och äter gluten och laktosfria havrekakor. (Yepp, min mage klarar tydligen varken laktos eller glutenprodukter och operation få bort ballongmagen har bara börjat) 
 
Men det är ointressant just nu. Jag har nämligen sammanställt en lista med de konstigaste och finaste sakerna som folk har sökt på när de hittat till min blogg. Enjoy! 
 
 
 
Denna är ju egentligen ganska intressant. Vad var sökaren ute efter? Jag ser två varianter av fitta på bruk framför mig. Den ena föreställer en kantstött glasburk med sån där formalinlösning. Inuti burken svävar en utkarvad fitta runt. Blygdläpparna fladdrar vackert... Den andra föreställer en fin konservburk, säg Saltå Kvarn, med ett antal små fittor inuti. Som musslor ungefär. Inget av detta finns tyvärr på min blogg...
Rak eller blommig? Finns det en motsättning där? Och en rak vagina, hur ser den ut? En blommig kan vi nog alla se framför oss. Otroligt vacker. Jag hoppas sökaren hittade vad hen sökte och jag är ärad av att hen hittade till min blogg på just dessa sökorden. 
?
Detta var så väldigt fint. Det låter som en låttitel! 
 
Jag antar att sökaren kanske hamnade inne på detta inlägg. Om att hela vårt språk är uppbyggt av manliga normer. 
 
Ja, det ska vi! <3 
 
 
 
 
 
Och sedan var det såklart en massa American Apparel, feminism, skjortor, Blondinbella (!), unisex, loppis och vintage. 
 
 
Puss och ha en fin lördag! 
 
 

Kommentarer
Isabella Lindquist skriver:

Haha vilka sökningar... Var kan man kika på sån här statistik? <3

Svar: Åh om man har blogg.se men PRO kan man se allt sånt där :)
.

Den 2014-02-15 klockan 15:24:25
URL: http://bellalindquist.blogg.se/
Lou skriver:

Spännande sökningar! xD Och om du behöver spännande recept utan mjölk kan jag helt klart bidra med en del mumsigt! (Allergiker, yey..!)

Den 2014-02-16 klockan 16:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0