Bloggfika i icke kvalitetssäkra bilder.

 
Jag är inte världsbäst på att fota. Jag kan knappt redigera och jag vet inte hur jag ställer in kameran. Jag bara trycker på utlösaren och sedan redigerar jag lite vitbalans och exponering. SÅ ni har säkert sett hundra gånger finare bilder på andra bloggar från den fina bloggfikan som ägde rum i söndags. Är ni fotokräsna får ni alltså titta in på bloggar som nämns i detta inlägg för kompletterande dokumentering. Med det sagt, här är mina bilder från bloggfikan på Vintagefabriken! 
 
 
 
Caroline var där och satt halvt gömd bakom en rosa ros. 
 
 
 
 
 
Johanna doppade tepåse i kopp på ett ytterst graciöst sätt. (!) 
 
 
 
 
Lisen tittar fram över lövrusk, Sandra ler fint, Emma kliar sig på axeln och Johanna försvinner bakom blomster.
 
 
 
 
All eyes on Emma. 
 
 
 
 
Ett stycke Elsa-kjol och ett stycke egen-kjol. 
 
 
 
 
 
Elsa Marie och Karoline tar för sig av Emelies muffins. Lisen är verkligen pillemariskt asgullig på alla bilder. 
 
 
 
 
Vissa plagg kom i dubbletter!
 
 
 
 
Det provades och klämdes på alla fina ting. 
 
 
 
 
Och denna fina bild på Karoline med hennes nya blå klänning får avsluta bloggfikan! 
 
 
 
 
Förutom alla som hamnat på bild så var även Jessica och Annika med och smuttade kaffe och smaskade kakor. Väldigt trevligt och fint! Tack tack tack för detta! 
 
 
 
 

Kommentarer
lisa skriver:

åh så mysigt och kul med bloggfika! fina bilder på fina flickor! man blir allt sugen på fika ;)

Den 2014-01-29 klockan 19:08:43
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0