Ett kvinnoseperatistiskt heaven on earth.

 
Just ja, jag var ju på Dramaten för ett tag sedan och såg Mästaren och Margarita. Jag hade ju tänkt att dokumentera lite från byggnadens enastående exteriör men eftersom det inte är min grej så blev den enda bilden jag tog denna (...) Den är från teaterns toalett där ett glas rödvin och ett glas bubbel gått genom kroppen för att tillslut hamna i porslinskoppen. Lite av dess innehåll gick upp till huvudet också. 
 
 
 
För övrigt är jag väldigt uttömd i huvudet efter tre fantastiskt roliga och lärorika dagar på Kvinna till Kvinna. Typ ett kvinnoseperatistiskt heaven on earth. Verkligen. Jag ser fram emot en hel termin innanför dess väggar. Om ni inte kollat in deras hemsida gör det här och glöm inte gilla deras facebookgrupp! 
 
 

Kommentarer
josefin skriver:

så vad tyckte du om föreställningen? Tänkte gå nämligen gå jag med.

Svar: Åh just ja, glömde nämna det! Den var väldigt bra! Sevärd!
.

Den 2014-01-29 klockan 21:04:09
Moa i Vancouver. skriver:

Blir alltid lite knäpp av allt vackert att titta på på dramaten!

Den 2014-01-29 klockan 22:24:02
URL: http://theunknownregions.wordpress.com
lisa skriver:

så fin

Den 2014-02-02 klockan 12:03:25
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0