För att kärlek finns i alla former.

 
 
 
 

Kommentarer
i skriver:

På tal om kärlek: såg dig på Trädgården i lördags. Det var jag som rakt ut ropade EMELIE. Vid baren nära ingången till dansgolvet. Som om jag kände dig, hehe. Du var så fin och go och allt och vill bara säga igen hur bäst din blogg är! KRAM och tack för att du finns <3

Svar: Vad gin du är! Jag blev jätteglad. Alltid så roligt. Tack för att du läser och hoppas vi ses igen! <3
.

Den 2014-07-09 klockan 16:40:17
Frida skriver:

Så himla fint.
<33333

Den 2014-07-09 klockan 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0