Två dyrgripar.



Jag är en dålig bloggare just nu. Å andra sidan är ni fan dåliga läsare (hihi, nej jag skojar bara!) Ni är världens bästa. Men ni lyser med er frånvaro. Detta för att jag hoppas att ni är ute och njuter av sommaren istället. Verkligen. 
 
 
Jag jobbar och shoppar. Jag har bland annat köpt dessa två godbitar: 
 
 
 
1) 
 
 
 
En grön Emma-fåtölj med gult medaljongmönster. Heter det brokad månne? Till nya läggan. Hurra hurra!
 
 
 
 
2)
 
 
En väldigt fin brun klänning med rosa rosor. På min bästa bästa second-hand-butik: Stadsmissionen vid Nytorget. 90 kronor. 
 
 
 
 
 
Jag älskar er!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Isabel skriver:

Vilken skjønn fåtölj! Vilken skjønn klänning! :)

Elskar bloggen din, Elsa! <3

Den 2014-07-04 klockan 23:07:49
Elle skriver:

Åh vilken fin fotölj!! Var fyndade du den någonstans??

Den 2014-07-05 klockan 18:01:57
Elle skriver:

Åh vilken fin fotölj!! Var fyndade du den någonstans??

Den 2014-07-05 klockan 18:01:58
Elle skriver:

Åh vilken fin fotölj!! Var fyndade du den någonstans??

Den 2014-07-05 klockan 18:01:59
lisa skriver:

tjusig klänning. hoppas du har en fin sommar :)

Den 2014-07-06 klockan 15:25:54
URL: http://popflickan.blogg.se
Melanie skriver:

Stadsmissionen vid Nytorget är helt fantastisk, man hittar alltid något där.

Den 2014-07-06 klockan 17:35:25
Emma skriver:

Åh, glöm aldrig att den här bloggen är så himla bra. Jag menar DU är så himla bra. Om du vill gå på väninne-dejt (roligt ord) nu när du bor i stan - hojta till! Jag tycker du är så klok, smart och bra. Kram Emma

Den 2014-07-07 klockan 21:23:03
Mia - Fröken Dalarna skriver:

Hallåååå har typ en likadan klänning fast grön botten! Som också är vintage! Cooooolt!

Svar: Coolt!!! ❤️❤️❤️
.

Den 2014-07-08 klockan 22:47:45
URL: http://byggmia.blogspot.se
Tove skriver:

Älskar klänningen!

Den 2014-07-09 klockan 06:49:44
URL: http://womengineer.org/category/toves-tankar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0