Agnes, du är fantastisk!

 
I fredags hittade jag ett fint randigt kuvert i min brevlåda. Jag hade mina aningar vad det kunde vara och skyndade mig att riva upp pappret. (Jag är ingen sån där pappers-sparare eller en metodisk öppnare på något sätt, mer slita upp så att innehållet nästan gå sönder. En av mina dåliga sidor...) 
 
 
 
 
 
Inuti hittade jag följande. Åh, tack Agnes för att du är en lika stor slarvmaja som jag och förpackar saker i gamla matförpackningar. När jag skickade iväg en Guldfitta förra veckan gjorde jag detta i en gammal A-filsförpackning som luktade surt. (Inser att detta kanske skrämmer bort eventuella köpare, men jag har övergivit den emballage-metoden, jag lovar.) 
 
 
 
 
 
Och tada! Alltså, fy vad fint! Jag omgiven av ett regn av snippor, kaffekoppar, kvinnomärken och blommor. Tack tack tack Agnes för denna fina illustration. Den ska nu ramas in och ingå i min nya tavelvägg i nya lägenheten. (För visst kan man ha en illustration av sig själv på väggen?) 
 
 
 
 
 
 
Kika in Agnes blogg för mer illustrationer. En massa löv till dig! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Nicole skriver:

Sista länken stämmer tyvärr inte.
Superfint kort :D

Svar: oj, tack! :)
.

Den 2014-05-12 klockan 16:34:43
lovisa skriver:

åh superfint ju! men nej nej, inte slarvmaja - tvärtom! ta till vara på-maja och miljömedveten-maja!

Den 2014-05-12 klockan 17:50:13
URL: http://polichinelle.se
Elvira skriver:

Blev helt förvånad av att se denna bilden här som jag såg häromdagen i Agnes händer. Vilken syrra man har!

Den 2014-05-13 klockan 11:16:34
URL: http://spetsgardinen.blogspot.se/
Agnes Åhman skriver:

Fina Emelie! TACK! Och så roligt att du tycker om den, jag blir så jävla glad! Och vilken tur att den kom fram, haha! Gillar kommentaren om att vi är ta-till-vara-på-major och miljömedveten-major! Helt rätt! Inslagningspapperet är förresten gammalt hyllpapper jag hittade i huset när vi flyttade in ;)
STOR kram till dig och Löv löv löv!

Den 2014-05-14 klockan 07:59:02
URL: http://ahagnesillustrationer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0