Tack för idag!

 
Jag vill bara säga tack för idag med denna bild! (I had so much freakin fun my hair turned lilac) Med en liten exalterad hårtest i errigerat tillstånd på toppen. Nästan alla mina kläder tog slut. Resten lämnades av på Erikshjälpen. Och guldfittorna tog slut de med, TACK ALLA SOM KÖPTE. Jag känner mig ärad. Det var en tjej som frågade ifall jag gjutit dem efter eget behag (haha). Det hade ju varit härligt... 
 
 
 
 
OM ni vill beställa en guldfitta så kan ni maila mig på [email protected]. Jag har redan fått in flera beställningar så nu kommer mitt kök vara en muttfabrik resten av veckan. Ni som köpte idag får VÄLDIGT gärna lägga upp på instagram och pinga mig (@emeliefridae) så får jag se hur de ser ut i ert hem! 
 
 
 
 
 
 
Ps. Självklart "glömde" jag kameran hemma idag så räkna inte med några Vintagebloppisbilder här int. Ni får kolla in fotografmästarnas bloggar istället. Redan nu finns bilder hos Isabelle och Annika. Mindre smickrande på mig, men det är ju så verkligheten ser ut. (Ja, man får faktiskt skriva om att man blir missnöjd med sig själv på bilder) Puss! 
 
 

Kommentarer
Astrid-tecknare skriver:

Knäppt ändå hur olika en uppfattar sådant (gällande utseende alltså).
Jag tycker att du var väldigt snyggve på bilderna. (genuint, inte för att fylla på något fjäskkonto).

Har förresten glömt att skriva en annan bra grej; du på första maj.
Hade föträngt att du skulle vara konferencier så det blev en kul överraskning.
Du var döcharmig och rolig.
Tja hej!

Den 2014-05-05 klockan 00:33:44
URL: http://astridtolke.blogg.se
Astrid-tecknare skriver:

Haha... hade inte alls glömt att skriva till dig om första maj.
Aja, dubbelt upp!

Den 2014-05-05 klockan 00:35:47
URL: http://astridtolke.blogg.se
Madeleine skriver:

Vilken kul grej det var! Och jag tyckte du var jättefin i det lila håret, då ska du se mitt illgröna!
/En av volontärerna

Svar: Vad kul! :)
.

Den 2014-05-05 klockan 22:32:17
URL: http://whitemaskgirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0