Dagens bild.

 
 
 
 

Kommentarer
Maya skriver:

Klockrent! Det är så skönt att du äntligen är tillbaka så att jag får mina fem minuters upprördhet snabbt följt av sinnesro till mitt förmiddagskaffe! Bästa stunden på dagen. Nu är allt i sin vanliga ordning igen. Dagen fortsätter ju givetvis med fler upprördheter sen, men när jag läser din blogg är det som om min hjärna får lite ro. Jag kan luta mig tillbaka, låta dig "tänka åt mig", och för en liten, liten stund känna hopp i att fler funderar på samma saker som jag. Lite avlastning alltså, samtidigt som det föder tusen nya funderingar att ta tag i. Ja, det är ett evigt analyserande och krampaktiga försök att själv leva som man lär. Och vad tycker jag egentligen?! Det blir ofta förvirrande när jag står med ena foten i en, vad jag tror, tydlig värdering samtidigt som jag i nästa stund råkar trampa helt åt helvete fel och inser att jag precis agerat i motsats till mina egna principer. Då är det skönt att läsa dina funderingar. Det är en av få stunder som jag känner mig bombsäker på var jag står någonstans. Tack för att du gör det du är bäst på, att vara dig själv! Du är den perfekta idolen. Du får mig inte att vilja vara som dig, du får mig att vilja vara mig själv!

Den 2014-10-24 klockan 10:55:25
Fredrikapåvinden skriver:

Så bra bild <3

Den 2014-10-24 klockan 21:16:46
URL: http://fredrikapavinden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0