Jag är tillbaka!

 
 
 
Jag vill bara meddela, mina fantastiska läsare, att jag nu befinner mig på svensk mark! Och jag saknar er väldigt mycket. Roligt att så många börjat följa mig på instagram! Det är ett nöje att dela mina bilder med er. 
 
Just nu svassar jag runt i min nyinköpta och väldigt djuriska kaftan i min mammas och pappas nya lägenhet i Växjö. På måndag räknar jag med att vara i Stockholm igen och börja att synas här som vanligt. Ni får gärna skriva någon värmande kommentar här så jag vet att ni är kvar. Det vore väldigt trevligt!
 
 
 
Stor kram och en massa kärlek! 
 
 
 
 

Kommentarer
fridanygard.blo.gg skriver:

Klart vi är kvar! VÄLKOMMEN tillbaka, har saknat dej! Kram!

Den 2014-10-17 klockan 19:15:54
URL: http://fridanygard.blo.gg/
Mimmi skriver:

Som jag väntat och längtat, väntat och längtat, väntat och längtat och väntat liite till!
Välkommen hem till fredagsmys och köttbullar!

Den 2014-10-17 klockan 20:12:05
Anna skriver:

yeee! Hopes du har haft en bra resa, hojta gärna till om du är på stan eller nått i Växjö, kommer vara där imorgon och skulle vara kul om man fick träffa en av sina förebilder en liten stund :) kram

Den 2014-10-17 klockan 20:30:58
URL: http://annamariaa.blogg.se
Julia skriver:

Välkommen tillbaka!

Den 2014-10-17 klockan 21:13:26
URL: http://juliahlundqvist.wordpress.com/
Vickan skriver:

Kul att du är tillbaka på bloggen! Har dock gillat dina Afrika-bilder på insta =)

Den 2014-10-17 klockan 22:12:21
URL: http://www.lifeandtimesofvictoria.webblogg.se
Kari skriver:

Hei! Du er savnet! Både fordi du er så morsom og kul og søt og kunnskapsrik og tøff. Veldig glad for at din blogg har blitt en fast del av min hverdag. Yay deg!

Den 2014-10-18 klockan 00:18:37
Wolv skriver:

Inte OK att vara borta såhär länge! (glimten i ögat).
Så inga fler sådana fasoner, men glad att du är hemma :) Hoppas du haft kul.

Den 2014-10-18 klockan 08:26:44
Miri skriver:

Velkommen hjem :)

Den 2014-10-18 klockan 09:17:09
URL: http://vandreblandtege.blogspot.dk/
josseeh skriver:

Jag har saknat dig!

Den 2014-10-18 klockan 12:27:47
Sofia skriver:

Välkommen tillbakaaa<333

Den 2014-10-18 klockan 12:53:32
Astrid-tecknare skriver:

Härligt att se daj igen! (fast jag har iof sett dig på insta...)

Den 2014-10-18 klockan 13:49:33
Astrid-tecknare skriver:

Nu vet jag inte om min kommentar gick igenom pga *gaaahh att kommentera via mobil!!!* Men hej kul att se dig igen tjo!

Den 2014-10-18 klockan 13:51:29
URL: http://tolke.se
Astrid-tecknare skriver:

Eeh jaha okej den publicerades. Förlåt för spam.

Den 2014-10-18 klockan 13:53:06
URL: http://tolke.se
Sara skriver:

Har saknat dig så himla mycket!!

Den 2014-10-18 klockan 16:44:33
Emma skriver:

Välkommen tillbaka! Nu följer jag också dig.

Den 2014-10-18 klockan 16:56:25
Anna skriver:

Äntligen! Åh jag vet ju att du skrev att du inte skulle synas här på tre veckor men eftersom jag har total girl-crush på dig så har jag ändå varit här inne och kikat minst en gång per dag (sjukt !?) och abstinens-läst gamla inlägg. Du är bäst! Och nu har jag toktradera-klickat efter en kaftan, VAR kan jag hitta en förutom i Namibia?? Puss!!

Den 2014-10-18 klockan 17:03:28
Anna skriver:

Äntligen! Åh jag vet ju att du skrev att du inte skulle synas här på tre veckor men eftersom jag har total girl-crush på dig så har jag ändå varit här inne och kikat minst en gång per dag (sjukt !?) och abstinens-läst gamla inlägg. Du är bäst! Och nu har jag toktradera-klickat efter en kaftan, VAR kan jag hitta en förutom i Namibia?? Puss!!

Svar: Du är ju så jävla fin! Jag har ingen aning om kaftanshopping förutom Afrika... men det kanske finns på nätet? Stor kram och tack för att du läser! <3
.

Den 2014-10-18 klockan 17:03:30
Hanna skriver:

Äntligen tillbaka. Fint att få se bilder på instgram men saknar ditt bloggande! Hoppas det varit en fin resa.

Den 2014-10-18 klockan 19:13:09
Maja skriver:

Har saknat ditt bloggande! Hoppas du har haft en trevlig resa :)

Den 2014-10-19 klockan 16:37:53
Jennifer skriver:

Jaa, välkommen tillbaka!!! Har saknat dig här i bloggvärlden även om det har varit superfint att få lite glimtar genom instagram!

Den 2014-10-19 klockan 23:20:39
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/
Zebra skriver:

Jag blir alltid så glad av att läsa din blogg. Den är så vacker och peppande.
Du är en vacker person.

Tror att jag hittat min absoluta favoritblogg i din blogg.
Hallelujah!

Den 2014-11-04 klockan 08:27:25
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0