Det är så synd om mig.

 
Jag är så väldigt dålig på att blogga just nu. Det är som om alla kreativitet har blandats med slasket på gatan och runnit ner i brunnarna och blandats med all skit och allt grus och all smuts. (Oklar metafor det där). 
 
MEN. Januari och februari är mina värsta månader. Jag skulle helst bara vilja gå i ide och vakna upp när det är april (mars är ganska jävla skitkass den också). 
 
Som ni hör. Det är inte roligt att lyssna på mig just nu. Jag ska alltså skona er från detta. Jag kommer att komma tillbaka när jag känner mig lite gladare och mer sprudlande. Vilket kommer att ske snart. Lovar. Jag är i detta nu dessutom sjuk och går runt i lägenheten och lyssnar på Astrid Lindgrens sagor på Spotify. Detta gör mig lite gladare. 
 
 
 
Puss på er mina fina readers och jag hoppas att ni mår bra och att ni stannar kvar? Snälla gör det. Jag älskar er oerhört mycket. Om ni vill kan ni följa mig på instagram istället där en del självömkande inlägg dyker upp. Emeliefridae heter jag där. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Jessica skriver:

<3 Krya på dig!!

Den 2015-02-02 klockan 16:32:35
URL: http://www.silversaga.se
Carin skriver:

Känner verkligen igen mig! Drömmer också om att få gå i idé och vakna upp tillsammans med vårens första solstrålar någon gång i mars/april...

Den 2015-02-02 klockan 22:19:59
URL: http://tantcarinshorna.wordpress.com
Birgitta skriver:

Januari, februari, mars ÄR hemska månader. De ska bara uthärdas. Men den första är gjord nu, och vi har bitit av en liten bit av februari, som är den kortaste. Bara bit ihop och uthärda, så går det över...

Den 2015-02-03 klockan 13:12:53
Madson skriver:

Vet känslan, inte kul. Ta en paus du, och kom tillbaks när du orkar <3

Den 2015-02-04 klockan 16:21:53
URL: http://www.MadsonArt.wordpress.com
Mattis skriver:

missthildis.blogg.se

Den 2015-02-05 klockan 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0