Svar på kommentarer.

 
 
Hej och hå! Jag tänkte svara på några frågor som trillat in under julledigheten. 
 
 
 
 
 
MEN ALLTSÅÅÅ MOPSKUDDEN KAN VARA DET FINASTE JAG SETT NÅGONSIN, vartifrååån?? //Johanna
 
 
 
 
 
Jag fick den av min mamma i inflyttningspresent och hon köpte den i en butik i Växjö. Men nu har jag gjort lite research och kuddarna finns att köpa här! Det finns en massa olika motiv med olika djur, hurra!
 
 
 
 
 
Kan du visa hur du sätter upp ditt hår sådär? De är verkligen skitsnyggt! //Maja
 
 
 
 
 
Detta är min skönaste och bästa frippe. Min slarvfrippe skulle man kunna säga. Den behöver ett ganska trassligt och otvättat hår. Sedan tar man bara tag i alltihop och formar en stor boll med händerna mitt på huvudet. På med en tofs runt allt och så formar man den med fingrarna och gör den större. Jag sätter hårnålar på alla sidor så att den håller sig platt och fluffar till det övriga håret. Sedan lite spray. Tada! Lätt som en plätt! 
 
Dock så tror jag att man behöver ganska torrt och stort hår för att den ska bli fyllig osv. Om man behöver lite hjälp på traven kan man ju alltid köpa en hårmunk. Puss! 
 

 

 

FIN tischa! Var kommer jeansen ifrån? Ser ut att vara såna där sköna brallor som täcker hela magen. //Erika

 

Jag köpte dem på Carlings och det är ett par Dr. Denim Solitaire. Här kan du hitta dem på deras hemsida. Så jävla sköna och så snygga. De bästa jeans jag haft. Dock så är de ju inte av bästa kvalité men jag gillar inte jeans-jeans (dessa är mer som tights) så himla mycket ändå. 

Finns i massa färger! 

 

 

 

Var får en tag i en sådan där vit kam? //Malin

 

 

 
 
Den är från Glitter och funkar bra att göra behivees med men också svinrygg och andra frisyrer. Jag tycker dock nästan att det är ännu bättre att köpa en hårmunk och klippa isär. Den blir lättare att forma!   
 
 
 
 

Vilken storlek är det på tröjan? :) Jag vill själv ha en men känner mig väldigt osäker på storleken. //Lisa

 

 

 
 
Den finns bara i storlek XL och XXL för att den ska vara lite större och gå att ha som klänning. Jag tycker att XL satt bra på mig och det är den storleken du ser på bilden. Går att ha som klänning till ett par strumpbyxor vilket jag ville.
 
 
 
 
 
 
 
Det går bra att ställa frågor via kommentarer så svarar jag eller så kan ni maila. Puss på er queens of fucking everything!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0