Fan vad ni är fina!

 
 
Alltså tack tack TACK för alla fina kommentarer och peppande ord om mitt förra inlägg. OCH VÄLKOMNA hit alla nya läsare! Jag hoppas att ni vill stanna här och mysa med mig. Jag vill inget hellre än att mysa med er och dela jobbigheter, peppigheter och dråpligheter. Kanske är ni inte alls sugna på att mysa vidare med mig och susar vidare i internetdjungeln. Och det är okej såklart. Your loss (hehe). 
 
 
Om ni vill kan ni följa mig på bloglovin här! 
 
 
 
 
 
 
 
Puss och kram och tack igen för att ni finns! 
 
 
 
 

Kommentarer
finemangskan skriver:

jag stannar. jag har delat. och l'nkat från bloggen. det är så viktigt det du skriver.
Vissa dagar går det lättare att "fck the skönhetsideal" än andra.. :)

Den 2015-07-13 klockan 15:49:13
URL: http://Hellenslilla.blogspot.com
Hanna skriver:

Åhh, jag har följt dig ända sedan... Du tillbringade en sommar i ett torp (törpet)? Visst var det du?

Jag brukar kika in veckovis men skriver aldrig något, och det är ju tråkigt förstås.

Hoppas du får en fortsatt fin sommar, och inlägget du skrev om kroppen var så bra. Keep going!

Hanna

Svar: Det var jag! Åh vad fin du är och tack för att du läser <3
.

Den 2015-07-13 klockan 17:31:06
URL: http://imitthem.blogg.se
Jag tyckte ditt förra inlägg var asbra, så jag är glatt mu här. :) sen så bara måste jag säga att jag älskar tröjan du har på bilden, verkligen jättecool. Vet du vart du fick tag på den? Kram J skriver:

Jag tyckte ditt förra inlägg var asbra, så jag är glatt nu. :)
Men jag måste säga att jag älskar tröjan du har på bilden! Du råkar inte minnas vart du fick tag på den? :)

Den 2015-07-14 klockan 11:47:28
Cecilia jönsson skriver:

Underbara tjej! Jag älskar det du skrivit om kroppen o det är precis så vi alla ska göra❤️Älska våra kroppar, de får se ut hur som helst! Jag hoppas att alla människor, ung som äldre, kvinna som man, hetro o homo, flicka o pojke. Mer av detta tänk i allt vi ser o hör! Fantastiskt!

Den 2015-07-14 klockan 17:43:51
Anna-Karin 52 år skriver:

Emelie, ditt underbara inlägg borde alla tjejer i ALLA åldrar läsa!!!
Är 52 år och har sen jag blev 45 år älskat min kropp precis som den är och det är befriande känsla!

Den 2015-07-14 klockan 18:45:04
Anna-Karin 52 år skriver:

Emelie, ditt underbara inlägg borde alla tjejer i ALLA åldrar läsa!!!
Är 52 år och har sen jag blev 45 år älskat min kropp precis som den är och det är befriande känsla!

Den 2015-07-14 klockan 18:45:06
Alice skriver:

Åh vad snygg du är!

Den 2015-07-14 klockan 23:32:56
URL: http://alix.blogg.se
Angelica Lells skriver:

Måste säga att ditt förra inlägg var helt underbart!

Den 2015-07-15 klockan 21:54:44
URL: http://livelifewithme.blogg.se/
Anonym skriver:

Följ gärna min fotoblogg. Jag lägger upp väldigt fina bilder och jag kommer inom kort erbjuda 5 GRATIS fotograferingar! Http://misselizabeth.blogg.se

Den 2015-07-16 klockan 05:47:54
Anonym skriver:

Vart har du köpt den tröjan? <3

Den 2015-07-16 klockan 12:12:02
Anonym skriver:

Vart har du köpt den tröjan? <3

Den 2015-07-16 klockan 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0