Fixa looken: Stryk-längs-väggarna-svinto-håret.

 
 
 
 
Hur göra?
 
Tvätta håret som vanligt och låt det lufttorka. Sätt upp det i en bulle mitt på huvudet när det fortfarande är lite lite fuktigt. Sov sedan med den utan att borsta håret. På morgonen kan du ta ut bullen och lösa upp håret lite lätt med fingrarna. Sätt upp håret mitt på huvudet igen. Ha det så hela dagen. Upprepa kvällsritualen (alltså gör ingenting). Sov. Upprepa morgonritualen. Var med om en smärra jordisk undergång med spöregn. Rör inte håret. Låt det lufttorka men gå och lägg dig när håret fortfarande är lite vått av regnvatten. Upprepa morgonritualen. Gå hela dagen och svettas på hemtjänsten (annat motionberikande yrke går också bra). Torka lite bajs och kiss. Krydda med att dra dina plastbelagda fingrar genom frisyren. Gå hem. Upprepa kvällsritualen. Sov. Upprepa morgonritualen. Gå och svettas en hel dag igen. Plasthandskryddningen. 
 
 
Resultatet?
 
Se bild ovan. 
 
 
 
Undvik dock att vända dig om utan se till att alla ser dig framifrån. Stryk längs husfasaderna. Stå ej i kö. Undvik stora öppna platser.
 
 
 
Varför?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Linda skriver:

Hahaha igenkänning på hög nivå!

Den 2015-07-17 klockan 18:32:14
Linda skriver:

Hahaha igenkänning på hög nivå!

Den 2015-07-17 klockan 18:32:17
Linda skriver:

Hahaha igenkänning på hög nivå!

Den 2015-07-17 klockan 18:32:56
angelicasvarld.blogg.se skriver:

Hahah - klockren!!

Den 2015-07-17 klockan 18:38:30
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/
Anders skriver:

Helt fantastiskt ju :)

Den 2015-07-18 klockan 09:37:21
URL: http://usaturist.wordpress.com/
sexochfylla.blogg.se skriver:

Mysig blogg. Älskar dina bilder :) kram

Den 2015-07-18 klockan 22:28:20
URL: http://sexochfylla.blogg.se/
Nea skriver:

Du e för go, kram!

Den 2015-07-19 klockan 15:23:18
URL: http://zuzweit.blo.gg
Frida skriver:

Det är sånt här som gör att tjejer med lockigt hår känner att de måste platta det, vårat hår är ett stående "skämt" för dig va?

Svar: Jag har också lockigt hår, så det stämmer inte alls och det känns som om du letar efter problem. Tack för din kommentar och kram!
.

Den 2015-07-23 klockan 22:55:27
URL: http://missfoxy.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0