Jag dör av tutt-lycka.

 
 
 
 
Hej allihop! FAN vad fint att så många hittat hit. Jag blir så jävla glad så ni anar inte. Ni är så himla välkomna och tack igen för alla fina kommentarer. Jag har jobbat två dagar i rad nu och sprungit runt på söder i mina fotriktiga tofflor och läst kommentarerna mellan besöken hos Agda, Gerd och Tord (obs fingerade namn, jag har tystnadsplikt inom hemtjänsten) och blivit så glad och lite förbannad mellan varven.
 
 
 
Jag vill i alla fall fira oss alla genom att dela med mig av ovanstående video där Maria Maunsbach från Ligga med P3 visar hur man kan dansa med brösten. Alltså jag kan titta på den videon hur många gånger som helst och dör av lycka. Äkta tutt-lycka. Jag försökte dela med mig av detta klipp också som jag skrattade av så mycket att jag nästan kissade på mig men det ville inte tekniken åstadkomma. 
 
 
 
 
 
(Här kan ni btw läsa en intervju med mig i Expressen)
 
 

Kommentarer
Anonym skriver:

Följ gärna min fotoblogg. Jag lägger upp väldigt fina bilder och jag kommer inom kort erbjuda 5 GRATIS fotograferingar! Http://misselizabeth.blogg.se

Den 2015-07-16 klockan 05:47:30
Amanda skriver:

MEN JAG DÖR VAD ROLIGT!!! haha så klockrent.. den kör vi nästa gång vi intar dansgolvet!!

Den 2015-07-16 klockan 10:59:47
URL: http://nouw.com/amandamaria
Miriam Viola skriver:

Hahah! Fy vilken rolig video! 💓

Den 2015-07-16 klockan 20:12:36
URL: http://miriamviola.blogg.se/
Anonym skriver:

Ha Ha! Vilka underbart glada och utåtriktade - extroverta bröst. Mina bröst är i jämförelse (man ska ju egentligen inte jämföra men...)rent ut sagt tråkiga. Tillknäppta. Eller åtminstone instängda. Och blyga.
/N

Den 2015-07-16 klockan 21:13:40
astmatrollbysara.blogg.se skriver:

Det där är en skolkamrat till mig, kan inte låta bli att bli stolt och aningens star-struck över att jag faktiskt varit på hennes student, försökt lära mig magdans av henne och hört henne skråla "åh Saaaaara, kom uuut ikvääääll" en sen natt 😜 Trevlig blogg förresten, hälsar en nytillkommen följare!

Den 2015-07-16 klockan 21:31:54
URL: http://astmatrollbysara.blogg.se/
Annika skriver:

Hahaha jag dööör!

Den 2015-08-05 klockan 12:38:01
URL: http://colombialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0