Små bananmunsbitar från himlen, helt enkelt.

.
Gud vilken rolig idé! Jag höll på att trilla av stolen av mysighet när jag såg Annas påfund på hennes blogg. Små mini-banana-split med färgglatt strössel och choklad. Åh, dessa små härligheter måste jag testa någon dag. Helst ska man ju ha kalas av något slag. Jag får bjuda över Agnes och Siri på ett kalas med mini-tema. Detta har vi ju pratat om enda sedan jag gjorde små minilussebullar första advent.

Små munsbitar från himlen helt enkelt. A lá Anna.

Kolla in hennes fantastiska blogg här! ♥




Kommentarer
Maria skriver:

Nämen åh vad söta! Man blir som ett barn när man ser så söta saker och vill bara se mer ;)

Den 2011-03-22 klockan 08:59:53
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/
Siri skriver:

Jaaaa! Minifest <3

Den 2011-03-23 klockan 15:47:42
URL: http://theroadtocandymountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0