Hurra för bloggens andra tävling!

 
 
Lystring kära läsare! Jag är glad över att få presentera bloggens andra tävling! Förra gången det tävlades var det menskoppar från OrganiCup som stod på spel. Och sex lyckliga vinnare fick ett färgglatt paket hemskickat på posten. Jag hoppas innerligt att de var till belåtenhet och håller er torra i menstider. 
 
Nu är det alltså dags för ännu en tävling! Och det är i samarbete med min ärade annonsör Lekreturen som den anordnas. Lekreturen är ett företag som säljer begagnade leksaker och detta gör de på sin webshop som ni hittar här. Deras vision är att öka miljömedvetenheten kring konsumtion av leksaker och de värdesätter ett återanvändande för ett hållbart samhälle. "God kvalité håller i flera generationer, det har vi lärt oss förr det tål att upprepas!"
 
Ni har chans att vinna ett presentkort hos Lekreturen till ett värde av 200 kronor. Du får själv välja ut varor för denna summa och sedan skickar de ut leksakerna fraktfritt till dig! 
 
 
 
Hur gör ni för att delta?
 
- Gå in och gilla Lekreturen på Facebook. Detta gör ni snabbt och lätt genom att trycka på denna länk. 
- Dela sedan denna tävling på din egen blogg eller på din Facebook-sida. 
- Sist men inte minst skriv en kort motivering till ditt bidrag och länken till den plats (facebook eller din blogg) där du har delat tävlingen offentligt. Detta gör du i kommentarfältet till detta inlägg! 
 
 
 
Sista dagen för att delta i tävlingen är den måndagen den 9/9. 
 
 
 
Hurra säger jag och lycka till med tävlingen! 
 

Kommentarer
Anonym skriver:

Jätte kul att vara med i din tävling! Har följt din blogg hur länge som helst nu!

Jag borde vinna därför att en mycket nära vän till familjen precis har fått en liten bebis, och eftersom det är bådas intresse att ha ekologiskt/återanvändt osv. är ju detta perfekt!

Kram 16 åriga Emma :)

Svar: Tack för ditt bidrag Emma! Och för att du läser min blogg! Kram!
.

Den 2013-09-02 klockan 21:22:45
Lindagbg skriver:

har precis upptäckt din blogg och jag tycker den är superbra :) tävlingen vill jag gärna vinna, för att lekreturen verkar toppen och varför köpa dyra nya saker till sina barn när man kan återanvända.. tror min son hade blivit superglad om han fick välja nåt!! :)

Den 2013-09-02 klockan 22:27:10
Lindagbg skriver:

har också givetvis gillat sidan och länkat på min facebook-sida.. Nu håller jag tummarna!! :)

Den 2013-09-02 klockan 22:30:30
ebba skriver:

Sist vann jag inte menskoppen. Det var nog tur för jag fick aldrig någon mer mens. Jag plussade istället och ska få en liten sladdis nästa år. Det är nästan tio år sedan sist så jag är både nervös och väldigt glad.
Den här gången är jag så lugn inför köp hetsen som blir när man väntar barn.
Vi kommer köpa begagnat så långt det är möjligt. Ett presentkort på lekreturen vore perfekt!
Delat på FB

Svar: Tack för ditt deltagande och grattis till din lilla bebis!
.

Den 2013-09-10 klockan 09:16:56
ebba skriver:

Tack! Känns kalas. Är så mycket mer medveten nu än sist. Då var jag väldigt ung och gick all in rosa och giftiga plastleksaker. Nu har jag lite mer vett. Mycket tack vare bloggar som din.

Hoppas du mår bättre idag!

Den 2013-09-10 klockan 14:23:56
Nina skriver:

Vill tipsa om den härliga butiken Dakapo Leksaker på Ålstensgatan 21 i Bromma. Dom säljer begagnade öleksaker och barnkläder. Det som inte säljs i butiken skänks till Kvinnojouren i Västerort. Här kan man även lämna in leksaker och barnkläder på kommission. Värt ett besök!!
www.dakapoleksaker.se

Den 2013-10-03 klockan 16:19:34
URL: http://www.dakapoleksaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0