Återbruket.

 
 
Återbruket 
Portalgatan 2A
754 23 Uppsala 
 
Telefon: 018-727 03 28
 
 
En större karta kan du hitta här! 
 
 
Öppettider: 
Måndag-onsdag, fredag kl. 9.00-17.00
Torsdagar kl. 9.00-19.00
Fredag/Lördag STÄNGT 
 
 
Gå in på deras hemsida här!
 
 
 
Varför i hela fridens namn har jag inte varit på Återbruket innan? Min loppishjärna har 
definitivt missat en liten guldklimp. Dagen till ära var det dessutom halva priset i hela
butiken. Jag fick en smärre loppisorgasm mina vänner. Och loppades det gjorde det
också. Billigt och mycket! Till exempel ett par fantastiskt fina skor som bara kostade
en liten skrynklig 20-lapp. En närmre presentation av dem senare. 
 
Se resten av min loppisguide här! Det finns ju en hel kategori för tusan! 

Kommentarer
Frida skriver:

Åh, halvaprisetloppis låter ju helt fantastiskt!

Den 2013-03-20 klockan 20:29:36
URL: http://fridasofias.blogspot.com
Ida skriver:

Återbruket är världens bästa fyndplats. När jag bodde på Djäknegatan var jag där nästan varje dag och har fyndat större delen av mitt lägenhetsinnehåll där, burit hem kökssoffa på huvudet, tagit barskåp i taxi och rullat ett stort linneskåp på en pirra. Nu när jag tillfälligt flyttat till Stockholm kan jag verkligen sakna stället. Uppsalas bästa second hand!

Den 2013-05-15 klockan 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0