Tant Bellas illustrationer av moi!

 
 
Hallå hallå hallå hallåååå. Fan vad kul det är att bli avmålad. Alltså helt fantastiskt. Det har hänt två gånger tidigare: Agnes Åhmans fina fina teckning av mig i sjalett och klänning och Annika Bäckströms fabulösa header med tekopp och tampong. 
 
Nu har det blivit dags igen. Och hela två illustrationer! Det är Isabella Lindqvist som håller i pennan och ja, jag gillar de väldigt mycket. Särskilt Krossa-patriarkatet-bilden. 
 
 
 
 
 
Jag ser verkligen sjukligt arg ut. Vilket jag oftast inte är. Men ibland. Okej, ganska ofta...
 
 
 
 
 
Här är den andra illustrationen där Isabelle har fångat mina smala skratt-ögon perfekt. 
 
 
 
Tack tack tack fina Isabella! Gå in på hennes blogg här och titta på fler illustrationer. Plus mycket annat. (Till exempel hennes fantastiska rosa hår!) 
 
 
 
Alla framtida avmålningar välkomnas högaktligen! Puss!
 
 
 

Kommentarer
Isabella Lindquist skriver:

Åh tack snälla du för dom fina orden! Du är bäst! ♀♥

Den 2014-09-24 klockan 17:52:51
URL: http://bellalindquist.blogg.se/
Queen of Kammebornia skriver:

Så snyggt! You look smashing! Varm kram!

Den 2014-09-25 klockan 00:36:22
URL: http://kammebornia.se
Caroline skriver:

Superfin(a) !!

Den 2014-09-26 klockan 13:38:17
URL: http://www.hoviks.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0