Hej HOPP.

 
Hej och hå ärade läsare. Det här med att studsa framför en kamera är inte helt lätt. Man måste liksom finslipa på själva hopptillfället. Veta exakt när man likt en groda ska skutta rakt upp i luften. Och så klick. När min kameras små "beeps" går från långa till korta och sedan börja blinka rött, ja då vet jag att det är dags att skutta. Jag måste säga att jag blev jävligt nöjd med den första. Och alla kläderna på bilden är second hand. 
 
 
 
 
 
I alla fall. Hoppas ni har en fin söndag. Imorgon börjar den sista törpaveckan innan det fullständiga tillbakasusandet in till stan. Jag ska njuta så mycket jag kan och säga "gud vad bra vi har det" till Mårten minst tre gånger i timmen. 
 

Kommentarer
Fanny skriver:

Åh vilka snygga kläder!

Den 2013-07-14 klockan 16:10:31
Olle skriver:

Akta knät!!

Svar: Tagen innan! Haha!
.

Den 2013-07-14 klockan 17:55:03
moa skriver:

men åh vad fina kläder och vad fin du!

Svar: Tack Moa! :)
.

Den 2013-07-25 klockan 11:34:25
URL: http://botellonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0