---> BLOGGPAUS <---

 
Finaste underbaraste hjärtevänner till läsare! Tack för de mail och kommentarer jag har fått angående mitt uteblivna bloggande. Ni är fan otroliga and I love you. Jag tänkte i punktform uppdatera er om läget:
 
 
- Jag mår väldigt bra och tystnaden här beror inte på ledsenhet eller smärta i själen. Tvärtom så mår jag bättre än någonsin. Praise the lord.
 
- Det är sant att jag tänkt att ta en bloggpaus. Kanske en lång sådan. Kanske en kort. Kanske en evighets-pågående. Detta beror på att jag helt enkelt inte har någon större lust just nu. Jag har börjat jobba och lägger ner det mesta av min tid på det och jag ska hjälpa till att starta ett asylboende från grunden i februari.
 
- Jag har lösnaglar på mig och detta försvårar skrivandet. True story. 
 
 
MEN SNÄLLA NI: tills jag kommer tillbaka. Om jag nu alls gör det, kan ni inte följa mig på instagram istället? Där är jag fortfarande aktiv mediatjej och mycket ruligt kommer dyka upp framöver. Emeliefridaleijon heter jag där. FÖLJ FÖLJ FÖLJ för jag älskar er!
 
Emeliefridaleijon alltså. 
 
 
 
Puss, jag älskar er! 
 

Kommentarer
Felicia skriver:

Nej åh vad typiskt ! Har precis hittat din blogg, eller för ett par veckor sedan. Läser igenom hela ditt arkiv ! Tycker du är jäkligt roligt, sen att jag älskar retro o är feminist gör ju saken bara bättre :) Hoppas du kommer tillbaka nån dag någonstans, får följa din instagram! :)

Den 2016-01-04 klockan 08:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0