Röd skrynklig byxdress comin up.

 
Jag har hittat mitt absolut BÄSTA secondhand-ställe i Stockholm. Ett ställe som säkert är otroligt obvious för de flesta men som är nytt för mig och jag hittar alltid alltid alltid fina grejor. Plus att det heller inte ännu blivit superdyrt. Billigt alltså. Typ 95 kronor för en fin byxdress eller en fin blus. Jämfört med typ Beyond Retro där den här byxdressen skulle ha kostat 299 kronor. 
 
Jag tänker tyvärr inte avslöja vilket det är. Ni har säkert redan varit där ändå. Det är alltså inget amazing outstanding. 
 
 
I alla fall. Den här byxdressen köpte jag där och den kostade 99 kronor. Hoppas ni får en fin fredag för solen lyser, träden blommar och F!:s valskiva snurrar runt i öronen. (Lyssna, man blir aspepp!) Tryck här. 
 
 
 
 

Kommentarer
Catrine skriver:

Men snälla söta, kan du inte outa stället ändå?! Jag ska till Stockholm om några veckor och hade velat kika inom nån bra, billig second hand. Pretty pliis?
Jättesnygg byxdress!!

Den 2014-04-26 klockan 11:31:12
Ada skriver:

Åh behöver ett bra billigt ställe, är en fattig liten student... Säääääg <333

Svar: Haha, förlåt. Stadsmissionen vid Nytorget! :)
.

Den 2014-04-26 klockan 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0