Shirley Bee and The Bitchslap.

 
Jag är väldigt glad att presentera bloggens tredje annonsör! Hurra och trumvirvel! Det är Rockabillybandet från Piteå som nu susar in i min sidmeny. Bandet fontas av den skönsjungande Shirley Bee och bandet började att spela tillsammans i maj 2011. Sedan dess har de hunnit spela in både ett album och en musikvideo!
 
De åker runt i Sverige och spelar och har även haft en och annan spelning utomlands. De bor alla på olika håll i landet och det är bland annat tack vare detta som de har ett så eget sound och visar en så stor glädje på scenen. Och en jäkla power. 
 
Vill ni lyssna på Shirley Bee and The Bitchslap tycker jag att ni ska kika in på deras Youtubekanal här. Och deras hemsida hittar du genom att klicka på bilden ovan eller på deras annons i sidmenyn. Där kan du hitta information om deras nästa spelningar, läsa artiklar om bandet, kika på bilder och mycket mer. De har även en facebookgrupp som du hittar här. 
 
Hurra för Shirley Bee and The Bitchslap! 
 
 
 
 
Vill du synas här? Kanske har du ett företag, band, teatergrupp, café, blogg eller butik och vill nå ut till en massa fantastiska läsare? Maila till [email protected] så berättar jag mer om mitt annonspaket! 
 
 

Kommentarer
karoline skriver:

nämmen ännu ett bekant band för mig! klasskompisar och danskompisar :)

Den 2013-08-26 klockan 17:47:48
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0