Emma Sundhs bilder från Hattfesten!

 
 
I torsdags var jag ju på hattfest på Vintagefabriken. Anledningen att jag inte lagt upp några bilder från denna fabulöööösa afton är att de kommer dyka upp nästa vecka i ett gästinlägg för en annan hemsida. Håll tillgodo alltså.
 
Bilderna ovan är alltså tagna av den underbart trevliga Emma Sundh och jag tycker ni ska kika in där för att se fler bilder. Klicka här för att komma till inlägget. Jag hade en (suprise suprise) väldigt trevlig kväll och det var märkligt att träffa människor av kött och blod bakom de bloggar jag läst i åratal. Tågresan hem gjordes i sällskap av Lisen och våra munhålor gick i ett tills vi rullade in på perrongen i Uppsala. Hemskt fin människa. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
fanny darling skriver:

blir helt störtförälskad i bilhatten! <3

Den 2013-12-01 klockan 20:07:18
URL: http://fannydarling.devote.se/
Linnéa skriver:

vad snygg du är!

Den 2013-12-01 klockan 20:37:38
URL: http://linneahansson.blogg.se
Ung Tant skriver:

Bilhatten var epic. Inser att jag har hatt alldeles för sällan och definitivt alldeles för sällan bilhatt.

Den 2013-12-01 klockan 21:31:18
URL: http://ung-tant.blogspot.se/
Lisen skriver:

Åh alltså detsamma hundra gånger om! Det var så oerhört skönt att prata med någon som verkligen förstår precis! Vi borde göra om det snart igen, som sagt, nationsfika!

Den 2013-12-01 klockan 23:37:42
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0