Hattfnatt.

 
Jag skulle absolut inte säga nej till en vacker 20-tals hatt! Det är så nedrans vackert med 
upplagt hår och det där fina lilla hattdonet där bak. Som denna från PoppycockVintages 
webshop på Etsy. 
 
 
 
Eller den här! Jag dör av finhet. Den kostar dock en hel förmögenhet. 1,730 kronor.
Den är från TheFeatheredHead Etsy.


 
Denna i sammet är nästan lika fin som den ovanstående. Från RoadLessTravelled2
 
 
Nu ska jag hålla ögonen öppna för fina hattar när jag är och loppar. Från och med nästa
månad alltså. Nu är det köpstopp! 

 

Kommentarer
Elizabeth Alderete skriver:

Tak for at tilføje min hat til din blog

Den 2013-02-08 klockan 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0