Den blå skrivbordslampan in its normal habitat.

 
Hej och hå! jag tänkte att ni skulle få se min och Mårres nya skrivbordslampa in its normal habitat. Alltså inte i näven på Mårre när han posar rumpen av sig! (hehe) Se när han posar här! 
 
 
 
 
 
Så jäkla matchigt med den blå tavlan och pennhållaren. (Som för övrigt är en gammal Saltå Kvarn-konservburk med ett tidigare innehåll av krossade tomater. Ett ganska extraordinärt pennställs-tips för övrigt.)
 
 
 
 
 
Jag är ett big fan av anslagstavlor i kork faktiskt. Fantastiska! 
 
 
 
 
 
 
Och här är röran på skrivbordet och tjyvplockade (varför tappar jag alltid just detta blomnamn? Hjälp uppskattas.) 
 
 
 
 
Pöss!

Kommentarer
Camilla skriver:

Kan det vara syrén som fattas ditt minne :-)

Den 2013-06-12 klockan 13:10:16
Agnes skriver:

TJOHEJ! jag har inte läst din blogg speciellt länge och ärligt talat är jag inte speciellt bra på att läsa bloggar generellt, men denna, whoa, den har något extra minsann, det är riktigt bra och jag skulle nog kunna läsa igenom hela arkivet. tror nog jag ska göra det. du verkar så galen och så nice, så klok. ville bara säga det.

Svar: Åh vad fin du är! Tack!
.

Den 2013-06-12 klockan 17:28:17
Melanie skriver:

Namnet du söker är syrén. :)

Svar: JUST JAAA! Haha, tack!
.

Den 2013-06-12 klockan 17:33:44
Erika skriver:

Å syréner doftar så gott! Brukar också tjuvplocka. Det måste man nästan när man inte har någon uteplats eller balkong att odla blommor på. =D

Svar: Det får man!! :)
.

Den 2013-06-12 klockan 19:46:42
amanda skriver:

Vilken pennhållare!
Ursnygg.
Din nya bloggdesign, också den ursnygg!
Jag är en ny läsare som garanterat hänger kvar :)

Svar: Ja ja ja häng kvar! Kram till dig!
.

Den 2013-06-12 klockan 21:06:06
URL: http://aal.blogg.se
Titti Sundström skriver:

vill typ ha alla saker jag ser! Hmm får kanske hittat en ny loppis :)
Några tips ?

kram -www.lillapingu.blogg.se

Svar: Läs min Loppisguide och välkommen till min blogg! Kram
.

Den 2013-08-16 klockan 14:47:58
URL: http://lillapingu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0