En nyloppad röd morgonrock!

 
Här är ett av mina fantastiska fynd från loppisrundan jag var på igår med mina käraste vän Agge. Tyvärr inte från sjävla Myrorna som jag skrev om utan från Röda Korset. Men vad spelar det för röll när jag för fyrtio ynka kronor fick en helt fantastisk morgonrock?! Som jag också tror jag kan använda som klänning. Kanske. Eller vad tycker ni? 
 
 
Fin och röd är den i alla fall. Och SKÖN! 
 
 
 
 
Och hörrni! GUD VAD ROLIGT MED ALLA FINA PRESENTATIONER I MIN TÄVLING! Fantastiskt! Om ni ännu inte varit med och tävlat (man kan vinna en fabulös menskopp från OrganiCup) så gör det här. Pöss! 

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa skriver:

Den är superfin, tror jag skall ta en Göteborgsloppisrunda imorgon :-) Om det är öppet förstås :P

Den 2013-06-05 klockan 19:58:21
URL: http://madelein.se/
Tuva Maja skriver:

Självklart kan du ha den som klänning också, jag hade aldrig anat något :) Den ser ju riktigt fabulös ut!

Den 2013-06-06 klockan 01:52:16
Tanten på auktion skriver:

Använd den som klänning du! Bortkastat att bara ha den i sin ensamhet som morgonrock. Den är värd att synas :)

Den 2013-06-06 klockan 08:45:28
URL: http://tantenpaauktion.blogspot.se/
Elsa skriver:

Jag trodde det var en klänning från början, så det är bars att använda hej vilt. Snygg var den ocksåå! krammar till dig

Den 2013-06-06 klockan 08:52:54
URL: http://avelsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0