Malliga klubben.

Okej. Varning för blogg-ego-boost-inlägg. Förlåt. Det är ju bland det fulaste att uppfattas som. Mallig alltså. Därför känner jag mig tvungen att betona att jag är en ÖDMJUK människa. Och också att boosten nog bara varar för en kort kort stund. Snart är jag kanske puts väck från listorna. Därför vill jag MINNAS dessa fina tider. 
 
 
 
 
 
Titta vad roligt! Jag ligger minsann tvåa på Secondhandguide.se. Sedan vet jag inte exakt hur de beräknar de där siffrorna. Är lite misstänksam på hur det där fungerar. Sedan är det ju ingen tävling och så men jag blir i alla fall så jävla glad!
 
 
 
 
Och etta på besökstoppen!
 
 
 
 
Och så är mitt American Apparel-inlägg mest diskuterat i kategorin Mode och Design på Bloggportalen.
FOLKSTORM jag tackar jag.



 
Och mest diskuterat inom kategorin Feminism.
 
 


 
Och så har jag kommit in på plats 30 i de mest länkade bloggarna inom Feminism. Hurra!
 
 
 
 
Och på plats 46 inom Hus och Hem.
 
 
Pöss!

Kommentarer
CharlottaSofia -Diy, fashion, design & me skriver:

Malla dej hur mycket du vill och be inte om ursäkt för det. Ni är såååå värda det, du och din blogg för ni är nämligen fantastiska och borde ha ännu fler besök! Så glad att jag hittade hit :-)

Svar: Åh tack! Fy vad fint! Kram och ha en fin lördag!
.

Den 2013-06-01 klockan 18:52:22
URL: http://charlottasofia.wordpress.com
Lotta skriver:

Gilla, gilla, gilla, där är ju så jäkla coool och bra och det på riktigt! Gillar din genuina framtonong och att det de du bloggar om är mer på riktigt och verkligt, du bjuder där till mer på dig själv än vad de andra "stor bloggarna" gör, i desas värld är allt bara morgon ljus ur skiragardiner och pastelliga färger i fin,fina lägenheter...Kram till dig i alla fall från en som avundar dig! hejaheja dej!

Svar: Alltså, denna kommentar var den finaste på länge. Du bara prickade in precis det jag vill med min blogg. Vara mig själv och visa att allt inte behöver vara så perfekt och "puttignuttigt". Livet ÄR ju inte soluppgångar i skira pastellgardiner hela tin. För bövelen. Tack för din fina kommentar och världens största kram!
.

Den 2013-06-01 klockan 19:53:02
URL: http://tantlottas.blogg.se/
ahmenduvet skriver:

Åh, grattis! Vad kul, det förtjänar du verkligen :D

Den 2013-06-01 klockan 21:53:52
URL: http://ahmenduvet.blogspot.se
Överlevnadsguiden skriver:

Be inte om ursäkt, du har gjort jobbet, du lägger ner tid, tanke och energi på din blogg och förtjänar framgången. Grattis och jag hoppas att det inte alls är tillfälligt utan bara början på något ännu större. :-)
/Charlotta

Svar: vad fin du är! Kram
.

Den 2013-06-02 klockan 14:32:13
URL: http://www.overlevnadsguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0