Ni är så jävlans välkomna!

 
Jag vill bara säga välkommen till alla nya läsare! Ni har faktiskt blivit en del och jag har
ingen aning om vilka ni är. Men roligt som sjutton är det. Så roligt att jag verkligen var
tvungen att svära i pratbubblan. Jag vet ju att mormor läser min blogg och hon blir 
alltid lika besviken när en liten svordom slinker igenom mina läppar. Förlåt Mormor! 
 
Om ni vill så får ni gärna lämna en liten kommentar så att jag får ett litet hum på vilka
ni är. Jag är en nyfiken själ... 
 
Puss!

Kommentarer
amalia skriver:

vilken fin och mysig blogg du har, emelie! trillade in via facebook, så jag är ju ett gammalt känt plugg-ansikte! men ändå!

Svar: Tummen upp! :)
.

Den 2013-03-27 klockan 13:40:33
Emelie skriver:

Hej och hå här läster jag men det har jag gjort länge! :))

Svar: Åh, vad roligt! Jag läser din blogg också, också gjort lääänge. Kram
.

Den 2013-03-27 klockan 13:47:26
URL: http://unvelo.devote.se
Anna (Kvinnan) skriver:

Jaa men jag har ju läst superlänge :)

Svar: Tack fina du! :) Älskar din blogg me!
.

Den 2013-03-27 klockan 14:51:19
URL: http://kvinnan.blogspot.se
Malta skriver:

Maltesen kikar in ibland med!

Svar: Fantastiskt!
.

Den 2013-03-27 klockan 15:24:06
Anonym skriver:

Jag har läst din blogg länge och blir alltid lika glad när jag ser att du uppdaterat :) Det är inte enkelt att vara en tonåring idag, med alla dessa dåliga förebilder som finns på internet, så därför vill jag rikta ett stort, varmt tack till dig för att du finns och lyser upp!

Svar: Åh, vad glad jag blir! Tack!
.

Den 2013-03-27 klockan 15:39:42
Ida skriver:

Jag har läst din blogg i ett halvår tror jag nu. Är intresserad av vintage och önskar att jag själv skulle blogga men har för mycket att göra så nöjer mig med att läsa din underbara blogg!

Svar: Det är jag glad att du gör! Fortsätt gärna! :)
.

Den 2013-03-27 klockan 22:05:21
elin skriver:

Har läst din blogg länge. Fd fastighetsmäklare som nu flyttar från uppsala till lilla mora. Kärleken har fått jobb där och jag följer efter :) I uppala bodde jag bara några hundra meter från dig så tror minsann att jag mött dig på cykel. En annan rolig grej var att när jag klev av tåget i sthlm så mötte jag mårten. letade och letade i huvudet vem denna unge man kunde tänkas vara och om jag borde hälsa..haha. poletten föll ner några timmar senare. har ju sett honom i din blogg! tack för fina inlägg!

Svar: Hej Elin! Men gud! vad roligt att läsa din kommentar! Det börjar ju bli sådär nu. Man läser så många bloggar på internet, följer på instagram osv, så man börjar känna igen folk och kan inte placera dem! Säg hej nästa gång du ser mig! Kram
.

Den 2013-03-27 klockan 23:14:08
Linn skriver:

Hittade hit via en länk från Lady Dahmer (tror jag) om din erfarenhet på American Apparel. Tycker det verkar vara en rolig blogg :)

Svar: Tack!
.

Den 2013-03-28 klockan 12:18:25
Sarah - Har ni te? skriver:

Kan ju lika gärna kommentera här med. Jag har som sagt precis hittat tillbaks efter att ha tappat bort dig en sväng... Ja, vet inte om jag är så vidare värst bra på att presentera mig själv, men gillar gamla grejer och inredning och fika och klänningar. Och bloggar väl mest om sånt själv :)

Svar: Tack! Jag är glad att du läser! Vilken fin blogg du har! Där ska jag börja kika in! Kram
.

Den 2013-03-28 klockan 13:22:57
URL: http://harnite.blogg.se
Fröken Tö skriver:

Jag hittade hit för runt ett halvår sedan, mest av en slump. Fastnade och kommer så tillbaks ett antal gånger i veckan för att se vad du har för dig :)

Själv har jag lite av en bloggsvacka då mycket tråkigt har hänt i livet, men jag samlar kraft att köra igång igen genom att läsa andra inspirerande bloggar. Jag har hjärtat i de norrländska skogarna men befinner mig mitt i den skånska myllan där jag läser till trädgårdsingenjör. Jag bär vintageklänningar, älskar att baka och pysslar när jag egentligen borde sova. Det var väldigt kort om lilla mig!

Svar: Vad fint! Nu kikar jag också in på din blogg! Hoppas du stannar kvar, du är fortsatt väldigt välkommen!
.

Den 2013-03-29 klockan 09:33:59
URL: http://lizzzies.blogg.se
amanda skriver:

Jag minns inte riktigt hur jag först hamnade i ditt lilla hörn av cyberrymden men jag tror att jag såg bloggnamnen "En blommig tekopp" i en kommentarslista på någon blogg. Jag gillar te tänkte jag och klickade på länken. Sen så fastnade jag för att jag tycker att du verkar vara en vettig person.

Själv så bloggar jag mest för min skull och för att jag ska kunna uppdatera min släkt och vänner om vad jag håller på med.

Svar: Vad glad jag blir, tack för att du tycker att jag är vettig! :)
.

Den 2013-03-31 klockan 16:54:09
URL: http://almostteatime.blogg.se
Annika skriver:

Hej jag heter Annika, bor också i Uppsala och hittade din blogg via fejan idag (american apparel spred sig)
Förra året bodde jag också i flogsta höghus och pyntade hela min pojkväns rum med små kycklingar. Jag gillar gammalt mode, men klär mig i morderna kläder, jag blir arg över sexism, stickar raggsockor och broderar fotografier, just nu läser jag Tove Jansson och tittar på arrested developenemt och jag myser av din blogg.
Precis när min blogglista börjat sina pga pension (tre av fem av de bloggar jag läser har tackat för sig nyligen) så dö du upp. Tack för det :)

Den 2013-05-15 klockan 23:26:40
Annika skriver:

*Dök

Den 2013-05-15 klockan 23:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0