Lördag.

 
http://seychellestour.com
Idag är det Lördag. Fantastiskt. Intalar jag mig själv. F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T. Jag ska andas in helgluft och dricka rödvin. Kanske göra något så dumt som att lägga in en snusprilla under läppen eller röka en cigg. Några danssteg kanske det blir också. Lika krystat som på bilden ovan. Men det kan vara för att de svarta brallorna som inhandlades på Vaksala torg är lite för trånga i midjan och egentligen bör skänkas bort eller sys ut. 
 
 
 
 
Jag hoppas ni få en fin kväll. 
 

Kommentarer
em skriver:

Rödvin och helgluft måste vara det bästa! Ha't på kul!

Den 2013-09-14 klockan 16:25:26
C skriver:

Du köpte dem för att dina bloggläsare ska kunna köpa svarta byxor på Bloppisen. För sortimentbreddens skull. Så var det! Inte sant?

Den 2013-09-14 klockan 22:58:20
Lina skriver:

Hej,
Jag har precis hittat din blogg. Så fin den är :) Det känns oerhört inspirerande att läsa och titta på alla fina bilder. Hit kommer jag att komma fler gånger.
Hoppas din lördag blev precis så bra som du önskade, med vin, dans och snusprilla ;)
Ha en ljuvlig söndag,
/Lina :)

Den 2013-09-15 klockan 10:40:31
URL: http://linasandligaresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0