Guldfittor till försäljning!

 
Jag har en mycket glad nyhet: jag har tillverkat sju styck guldfittor som kommer att finnas till försäljning på Vintagebloppisen den 4:e maj! Jag vet att ni är några som har varit lite intresserade av dem... men jag kanske har helt fel...? Skriv gärna en liten rad i kommentarsfältet om ni skulle vara intresserade av att köpa. Så kan jag eventuellt tillverka fler! De kommer att kosta 100 kronor styck och det är först till kvar som gäller.
 
 
Om ingen skriver eller köper, ja, då behåller jag mina guldfittor för mig själv. Har just nu alla sju i vardagsrumsfönstret och de utgör en gyllene armé av pepp och styrka.
 
 
 
 
 
UPPDATERING! Det har varit en del som varit intresserad av att köpa en guldig mutta. Så fint! Eftersom inte alla kan komma på Vintagebloppisen så tänkte jag att ni som vill köpa kan maila mig på [email protected] och skriva namn och adress så skickar jag en på posten. Låter det bra? Puss! 
 
 
 
 

Kommentarer
Annika skriver:

Du borde skapa ett pris där du kan dela ut dem!

Svar: En tävling menar du? :)
.

Den 2014-04-29 klockan 15:45:22
URL: http://annikabackstrom.blogspot.com
annika skriver:

Nej jag tänkte som en utmärkelse! De är ju som statyetter!

Svar: Jaha, haha! Åh fint! <3
.

Den 2014-04-29 klockan 15:48:18
URL: http://backstrom.annika%40gmail.com
elin skriver:

jag vill jättegärna köpa en! hur gör jag?

Svar: Kom till Vintagebloppisen den 4:e maj. Annars kan jag säkert ordna så att du kan beställa en. Skulle det vara intressant?
.

Den 2014-04-29 klockan 15:51:29
Magdalena skriver:

Jag vill JÄTTEGÄRNA köpa en men ska inte på bloppisen!

Svar: Åh, men jag ska försöka ordna så att man kan beställa senare. Håll utkik!
.

Den 2014-04-29 klockan 16:01:58
URL: http://vintagehumlan.wordpress.com
Sara skriver:

Vill också kunna beställa en!!

Den 2014-04-29 klockan 17:52:18
Sara skriver:

Vill också kunna beställa en!!

Den 2014-04-29 klockan 17:52:20
Sanna skriver:

Åh, om en finfitta hade kunnat flyga med posten till gbg så hade jag köpt en på direkten!

Den 2014-04-29 klockan 19:20:13
URL: http://haltande.blogg.se
Linnéa skriver:

JAG VILL HA DINA GULDFITTA! Så fina, den skulle få en jättefin plats i vårt vardagsrum. Alltid irriterar det nån.:)
Puss min favvo feminist, just nu i alla fall.

Den 2014-04-29 klockan 22:35:44
URL: http://muminochjag.blogspot.fi
HanaPee skriver:

JAG VILL HA EN! Kan du posta??? Jag bloggar om na!

KRAM

Den 2014-04-29 klockan 23:36:50
URL: http://nojesguiden.se/hanapee
Angelica skriver:

Wow jättevackra! Hur stor är en ca?

Svar: Hm, en decimeter hög ungefär :)
.

Den 2014-04-30 klockan 11:27:37
Sofie skriver:

Ja köper en på stört! Kan du inte lägga upp en blänkare på insta när man kan köpa dem på bloggen?! Får man önska "design" på sin guldfitta?

Svar: Du kan maila och beställa en nu! Maila [email protected]!
.

Den 2014-04-30 klockan 16:40:21
Betongtrollet skriver:

Fina, men jag förstår inte symboliken.

Svar: Tack! Att fittan är mäktig och behövs reclaimas som något att vara stolt över. :)
.

Den 2014-05-01 klockan 13:05:50
Betongtrollet skriver:

Okej, har ni inte alltid varit det? :) Ja, mäktig är den nog om män gör vad som helst för att få den.

Den 2014-05-02 klockan 23:26:51
Jessica skriver:

Halå

Den 2014-05-06 klockan 12:50:09
jessica skriver:

Halå Emelie!

Är det för sent att få be om att få en ypperlig guldfitta skickad till sig? Haha, lät som att jag menade att jag skulle få en gratis...det tror jag givetvis inte!

Kram

Svar: Absolut inte Jessica! Skulle du vilja skicka din beställning till [email protected]? Fritt fram!
.

Den 2014-05-06 klockan 12:51:32
Lina skriver:

Åh jag vill ha! :D

Den 2014-05-30 klockan 13:35:14
Emilie skriver:

Jag skulle också vilja köpa en! :) Och isf få den skickad! Är det för sent?

Svar: Hej Emilie! Jag ska göra nya nästa vecka! Maila din beställning till [email protected]!
.

Den 2014-05-30 klockan 13:35:16
Amanda skriver:

De är jättefina, jag är mycket intresserad av att köpa en av de!! :)

Svar: Maila till [email protected]!
.

Den 2014-05-30 klockan 16:06:49
sofia skriver:

jag.måste.ha.en!!!!!

Svar: Maila till [email protected]!
.

Den 2014-05-30 klockan 16:31:07
Linnéa Sande skriver:

Åh, en sån här vill jag ha! Har du kvar någon för försäljning?

Svar: Maila till [email protected]!
.

Den 2014-05-30 klockan 18:58:10
Linnéa Sande skriver:

Åh, en sån här vill jag ha! Har du kvar någon för försäljning?

Den 2014-05-30 klockan 18:58:10
alexaaaa.blogg.se skriver:

Jag vill gärna ha :)

Svar: Maila till [email protected]!
.

Den 2014-05-30 klockan 19:08:25
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Alva Åkervall skriver:

Vill supergärna ha om det kan beställas <3

Svar: Maila till [email protected]!
.

Den 2014-05-30 klockan 20:10:01
Emma skriver:

Hej! Jag vill såååå gärna köpa en guldfitta av dig! Är det möjligt att få tag på en eller är det kört? Maila mig gärna :) Kram

Svar: Maila till [email protected]!
.

Den 2014-05-31 klockan 14:12:20
sommarblom.blogg.se skriver:

Jag vill ha en!!

Den 2014-05-31 klockan 23:27:52
URL: http://sommarblom.blogg.se/
Julia Bergwaahl skriver:

Hej! Jag skulle jättegärna vilja köpa en "guldfitta". Finns det möjlighet att skicka på post? Jag kan tillägga de extra kostnaderna i sådana fall!
Om detta är möjligt kan du mejla mig på [email protected].

Den 2014-06-01 klockan 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0