Jag brände behån och åkte till Gustav Adolfs torg (fast detta har inte hänt än... äsch)

 
Hej och hå! Så här ser jag ut ikväll när jag bestämde mig för att bränna behån och bege mig till Gustav Adolfs torg för att titta på Edda Magnasson. Detta är inte gjort än, utan ska göras i detta nu. Så det känns kontigt att skriva om det i dåtid...ehm...
 
 
Nu åker jag! Puss!
 
 
 
Koftan/blusen är från Emmaus i Göteborg, kjolen och linnet H&M. Örhängena (som många frågat om) köpte jag på en feministisk mässa och kan inte minnas vartifrån. Kan försöka återkomma med detta! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Ida skriver:

Butik Kubik i Göteborg har några olika halsband och örhängen i samma stil, t ex dessa: http://butikkubik.tictail.com/product/pollyjo-earrings-female-icon-494300 :)

Den 2014-08-14 klockan 21:02:19
Anonym skriver:

Jag o min kompis gjorde de här va! Och alla kan köpa i vilket material de vill. Typ 200 kr för nickelfria. OH yeah, kvinnokamp!

http://www.shapeways.com/model/1805044/womens-rights-symbol-earrings.html?materialId=6

Den 2014-08-14 klockan 23:01:49
Fredrika skriver:

Visst är de från min kompis webshop, https://www.etsy.com/shop/feministmaffian?

Den 2014-08-14 klockan 23:12:52
Elina skriver:

Koftan var gudomligt fint.... det är i sånna gör stunder en svär över att inte kunna dra hem en likadan ;) hoppas du hade en trevlig kväll!

Den 2014-08-15 klockan 03:26:37
Elina skriver:

Koftan var gudomligt fint.... det är i sånna gör stunder en svär över att inte kunna dra hem en likadan ;) hoppas du hade en trevlig kväll!

Den 2014-08-15 klockan 03:27:01
AktivaDagar skriver:

Vilket härligt inlägg!

Den 2014-08-15 klockan 07:10:53
URL: http://aktivadagar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0